“Wow!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Welkom in het Reestdal

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Wow!”
Beoordeeld op 4 maart 2017 voor een verblijf in februari 2017

Vorig weekend een prachtig huis gehuurd midden in een natuurgebied. We hadden het geluk dat die dag de ooievaars ook terug van vakantie waren gekomen. Voor ons oog voltrok zich een strijd om welk stel dit jaar het nest mocht bewonen. Op de achtergrond in het heidegebied Schotse hooglanders en erg gerl vogels. Super!
Lokatie bevat 3 huizen waarvan het Hoge huis wel het meest bijzondere is. Prima ingericht met alle comfort. Alleraardigste eigenaars ook nog eens. Reserveren via Trip Advisor app verliep wel wat moeilijk maar werd prima door eigenaar opgelost.
Omgeving heeft vooral natuur te bieden maar op 10 km zijn wel wat plaatsen met uitstekend winkelaanbod.
Aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren