“Lekkere lunch”

't Nieuwscafe
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Diever
Keukens: Nederlands
1 mei 2017 beoordeeld

Mooie locatie, goede en vriendelijke service, heerlijke lunchmogelijkheden. Mooi oud pand. Aanrader voor een hapje of drankje

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke wandeling in de omgeving van Diever kwamen we terecht in dit gezellige café. Attente bediening en heerlijke koffie met een winterbol. Een aanrader!

6 mei 2016 beoordeeld

Net weer thuis van een heerlijk weekje Drenthe (Diever). Meerdere malen heerlijk geluncht en gedineerd bij dit restaurant. Telkens weer een fijne ervaring. Verse produkten, ruime porties en een gezellige sfeer. Aanrader is het stoofpotje rundvlees. Heerlijk mals en goed gevuld. Ook de goulashsoep is erg lekker. Maar niet aan te raden als voorgerecht, vult enorm. Altijd vrolijke bediening die er alles aan doet om het naar je zin te maken.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontbeten/geluncht toen wij op weg waren naar Kamp Westerbork.
De bediening was vriendelijk en ondanks dat het best vroeg was, konden wij hier gewoon lunchen. Het was erg lekker, vooral de tomatensoep waar echte verse stukken tomaat in zaten, de kroket en het brood!

26 april 2016 beoordeeld

Dit is een oud bruin café in de verkeerde betekenis van het woord. Achtergrondmuziek van de lokale Nederlandstalige piraat, een fantasieloze menukaart en matig eten.

Reizigers die 't Nieuwscafe bekeken, bekeken ook

In 't Nieuwscafe geweest? Deel je ervaringen!