“Weinig voor veel.”

Villa BlauwHemel - boutique hotel & unum restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Diever
Beschrijving: Misschien wel de mooiste locatie van Drenthe. Direct tegenover het Shakespearetheater Diever. Met een lekker lang geopende keuken tot 22:00. Chef Lindqvist en zijn brigade bereiden volop verse en veelal huisgemaakte gerechten.
2 weken geleden beoordeeld

Mooie locatie, leuke inrichting, sfeervol. Wij vonden het eten zo, zo. Heel kleine porties, niet bijzonder smakelijk, prijzig. De wijn was erg duur.

Datum van bezoek: juli 2021
Ruwan, Eigenaar van Villa BlauwHemel - boutique hotel & unum restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Wat jammer dat het niet in de smaak is gevallen. En voor wat betreft de wijnen hebben we flink geïnvesteerd in een unieke reeks. De prijzen lopen uiteen. Hopelijk kom je nog eens.

1 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met onze camper voor het restaurant gestaan en werden daar bediend. De tafel werd gedekt en er werd een kaarsje neergezet er leuk! Ook was de (ik denk) eigenaar een hele leuke vrolijke man hier vriendelijk en gastvrij! Daar word je blij van!

Het eten was ook erg lekker! Vooral de vegetarische gang met feta die was superlekker!

Mooie ervaring zo in je eigen camper met weer eens een andere keuken met invloeden uit Scandinavië!

Datum van bezoek: april 2021
7 april 2021 beoordeeld

Warme- en persoonlijke ontvangst. Je voelt je oprecht welkom geheten. Geen moeite lijkt te veel. Ondanks de beperkingen door alle COVID-19 maatregelen, weten de eigenaren je zeer welkom te doen voelen.
Dat sommige zaken nog niet 100% af zijn is meer dan logisch en begrijpelijk. In plaats van een vliegende start, kampen zij met problemen waar elke horeca-gelegenheid tegenaan loopt als je net je deuren opent in deze ongewone tijden.
Maar; als je daar begrip voor hebt, dan is Villa BlauwHemel een parel 'in de dop/schelp'.
Het verrassingsmenu mag je rustig zo noemen. Verrassend met mooie producten in speciale combinaties. Noord-Europese gerechten met een twist. Heerlijk en apart.
We komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2021
1 april 2021 beoordeeld

Wij hebben twee nachten verbleven in Villa BlauwHemel en op een van beide avonden genoten van een heerlijk, goed verzorgd, corona-proef verrassingsmenu. Mooie (wandel-)omgeving in een hotel met een aangename, huiselijke sfeer met heel aardige gastheren!

Datum van bezoek: maart 2021
19 maart 2021 beoordeeld

De site is waanzinnig, alles is behalve dat !
Zijn net geopend niks is afgemaakt. nette kamers, in de badkamer gevaarlijk douche putje met onafgewerkte vloertegels waar je je voeten aan open haalt !
Alles is een rommel, niet schoon en er loopt een hond los rond !
buiten is alles een zooitje, als je de tuin in loopt is het net of je langs een ruïne loopt, glas kapot, terras eruit, vieze plastic stoelen.
Coffee To go mensen gaan voor de hotelgasten die binnen lopen.
Geen personeel, eten op de kamer, borden worden niet weggehaald, er wordt geen drankje aangeboden. Waardeloos, niet aan te bevelen !

Datum van bezoek: december 2020
Ruwan, Eigenaar van Villa BlauwHemel - boutique hotel & unum restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2021

Beste Anneke Adolfse,
dank voor je reactie. Opvolgend op ons gesprek is het flink onder de gordel om dit zo te doen, na een verblijf van slechts 45 minuten. Ons even glansrijk proberen onderuit te halen. Niet sjiek. Desalniettemin, de praktische tips mbt de kamer zijn opgepikt, fijn dat je ons er op attendeert. Dat helpt.

Uitstekend dat jullie binnen een uur in de middag al weer vertrokken zijn. Immers, we werken met plezier om gasten het naar de zin te maken. Dat lukt volop, maar niet met alle gasten. Dan kun je er maar beter direct een punt achter zetten. Zoals we dat ook in goed overleg bespraken en afgerond hebben. Tenminste, dat was de prettige en constructieve indruk die je achterliet bij vertrek.

Hopelijk voel je je opgelucht. En is het volgende verblijf in een hotel dat wel bij jullie past.

Reizigers die Villa BlauwHemel - boutique hotel & unum restaurant bekeken, bekeken ook

In Villa BlauwHemel - boutique hotel & unum restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.