“Vlakbij het start- en eindpunt van de Fietsvierdaagse vanuit Diever”
Beoordeling van Keernpunt

Keernpunt
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Diever
31 juli 2017 beoordeeld

Over het algemeen erg vriendelijke, servicegerichte en beleefde bediening.
Heerlijk om na de fietstocht op het terras of sfeervol binnen te zitten. Voor het eten vooraf reserveren aanbevolen tijdens de Fietsvierdaagse. Buiten eten kan zonder reservering meestal wel. Er zijn ook dekens beschikbaar voor als het 's avonds kouder wordt.
Tip: Een ouderwets lekker Advocaatje.

10 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant zat redelijk vol op deze zonnige dag. Nog net te koud om buiten te eten. We moesten erg - erg lang wachten, zo'n 5 kwartier op een heel gewone hap als pannenkoeken en een saté-schotel. Gelukkig waren we in goed gezelschap. Kennelijk was ons eten een tijdje warm gehouden, dat was duidelijk te merken aan het 'filmpje' op de satésaus en de zacht geworden stukjes kroepoek. Het smaakte o.k., maar ik vind 16 of 17 euro (weet het niet meer zeker en de menukaart is niet in te zien op de website) voor 2 stokjes saté, een schamel beetje salade en frieten, wel erg aan de prijs. Zelfs in een toeristische omgeving. Verder niets op aan te merken, maar ook niets positiefs toe te voegen.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordeling is gebaseerd op 1 lunchgerecht, een vissoep met zalm, garnalen en knoflook. Soep op zich prima van smaak met lekker warm brood erbij. 1 van de garnalen was niet volledig ontdaan van darmkanaal.
Bediening was prima/hartelijk. Wij waren helaas de enige 2 bezoekers op dat moment.
In de zomer is het denk ik prima toeven op het terras, komen hier nog wel terug.

28 september 2016 beoordeeld

Het restaurant ademt een gezellige, gemoedelijke sfeer uit. Zo ook de bediening; het personeel is bijzonder keurig en netjes. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Eens geluncht nodigt het vanzelf uit om nog eens terug te komen.

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Keernpunt bekeken, bekeken ook

In Keernpunt geweest? Deel je ervaringen!