“Veel beter dan de verwachtingen”
Beoordeling van Van Der Valk

Van Der Valk
Geclassificeerd als nr. 5 van 104 Restaurants in Assen
Keukens: Belgisch, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Gedurende ons verblijf in het hotel, hebben we vaker dan vooraf gepland daar gegeten. We wilden er eigenlijk op uit trekken en dineren in buffetvorm trekt ons lang niet altijd. De zoon had echter een avondprogramma in het hotel en de tijd ontbrak. Op naar het buffet. De diversiteit was enorm en meer gerechten of het vlees, vis, zeevruchten of groenten waren, werden voor je ogen klaargemaakt en geserveerd. Daarnaast ook stoofgerechten en groenteschotels en heel veel salademogelijkheden. Het beviel zo goed dat we het restaurantbezoek nog twee keer herhaald hebben. Alle drie de keren uitstekend bevallen.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met zijn allen genoten van het uitgebreide buffet. Voor ieder wat wils en alles was lekker.

29 april 2018 beoordeeld

Het eten is wel oké, maar ze serveren altijd zo overdreven veel. Hierdoor wordt er onnodig veel eten weggegooid, zonde.
Personeel zijn gewoon tieners die een zakcentje willen verdienen, dus dan krijg je die kwaliteit bediening ook.

Interieur is verder wel prima na de verbouwing.

3 april 2018 beoordeeld

Na de verbouwing alleen maar beter geworden. Ideaal voor gezinnen, ouderen en grote groepen, maar ook voor een intiem diner voor twee. Goede kaart met veel keuze. Hamburger Assen gehad en deze is zeker aan te raden. Heerlijke smaken, snelle service en versheid. Zeker een aanrader.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft goede sfeer en bediening. Het eten was smakkelijk maar wel karig met de patat en de aardappels. Ook onze sorbet was maar 3 bolletjes ijs met beetje fruit. Ziet er goed maar het wat aan de kleine kant. Voor volle maag, zal zeker wel voorgerecht bestellen.

Reizigers die Van Der Valk bekeken, bekeken ook

In Van Der Valk geweest? Deel je ervaringen!