“Niet verassend, maar wel goed”
Beoordeling van De Poort van Assen

De Poort van Assen
Geclassificeerd als nr. 13 van 111 Restaurants in Assen
Keukens: Belgisch, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met vrienden naar de Nieuwe Kolk, dus vooraf de buikjes maar vullen. Het zaakjes is netjes, maar niet uitzonderlijk. Dat zelfde geld voor de gerechten. Maar de gerechten zijn eerlijk geprijsd en prima tot goed wat kwaliteit betreft. Personeel is niet overdreven spraakzaam, maar wel vriendelijk. Wij komen er zeker vaker.

Datum van bezoek: mei 2019

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op 25 mei 2019 bij de Poort van Assen het verrassingsmenu de luxe gekozen. Dit was echt meer dan zijn geld waard. Verse producten en heerlijke smaakcombinaties. Zeer goede en vriendelijke bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
8 februari 2019 beoordeeld

Voorafgaand aan theater bezoek in Assen op 6 feb een plek gezocht om te gaan eten; vooraf contact gehad over Lunch kaart en Diner kaart en of er een tijd limiet was, geenszins een probleem. Eenmaal in het restaurant een meer dan prettig ontvangst, aan tafel na vragen werd alsnog de kaart voor de dagschotels aangeboden en kozen wij uiteindelijk voor de Kalfslever met gebakken ui, spek en champignons, uitgeserveerd met warme groente en gebakken aardappelen of friet naar keuze. Ik kan niet anders zeggen dan voortreffelijk, smaak was prima, kwantiteit top en nog steeds ook de gastheer en gastdame die ons zeer op ons gemak stelden. Een dikke pluim voor dit restaurant. In kort gesprek met de gastheer onze complimenten ok over laten brenegen naar de keuken. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was zeer persoonlijk (voornamelijk de gastheer). Als verrassing werd er zelfs een gerecht voor ons aangepast.

Alles is vers en net even iets specialer dan in andere restaurants.

Datum van bezoek: januari 2019
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede gast vrijheid en bovenal wat een gezellig bediening. Zowel voorgerechten als hoofdgerecht was lekker. Bedankt voor de gezellige start van een mooie avond

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Poort van Assen bekeken, bekeken ook

In De Poort van Assen geweest? Deel je ervaringen!