“Eten perfect, bediening kan beter”
Beoordeling van Bodega Manolitos

Bodega Manolitos
Geclassificeerd als nr. 15 van 107 Restaurants in Assen
Beschrijving: Zodra u Bodega Manolitos binnenstapt wordt u verwelkomt door eigenaar en gastheer Manos Tsantirakis. Zijn doel is om met Bodega Manolitos een stukje Griekse gezelligheid, Spaanse allure en Zuid Amerikaanse vriendelijkheid te creëren, maar dan wel overgoten met een dosis Nederlandse nuchterheid. Als gastheer staat hij dagelijks op de vloer om u een onvergetelijke avond te bezorgen! Manos Tsantirakis: "We willen onze gasten een mediterraans gevoel laten beleven door hen te laten genieten van eerlijke tapas en voortreffelijke wijnen. Dus thuiskomen in Assen, maar je toch in het buitenland wanen." Dit doel is duidelijk terug te vinden in de inrichting: een marmeren bar, houten tafels ingelegd met Spaans kunst, een open keuken en grote kasten vol wijnen. Maar ook een Grolsch en Peroni tap. In de keuken van Bodega Manolitos zwaait Domenico de scepter, een chef-kok met bijna 30 jaar ervaring in het vak. Domenico heeft de passie van koken van huis uit meegekregen, en met een Zuid Amerikaanse en Italiaanse achtergrond creëert hij de heerlijkste tapas. Hij voelt zich thuis in de open keuken, waar hij graag contact maakt met de gasten in het restaurant, en houdt ervan op verzoek iets bijzonders klaar te maken. Aan de hand van uw voorkeuren gaat Domenico aan de slag met dagverse ingrediënten. Schroom dus niet om de keuken een specialiteit van de chef te vragen!
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Viering van onze huwelijksdag. Reservering is gewenst. Gezellig druk tapasrestaurant.
Personeel in het begin erg snel, na 3 gerechten kwam er echter niemand meer. We wilden eigenlijk nog een dessert en koffie na, geen bediening meer gezien. Al eerder werd een drankbestelling vergeten. Jammer, het eten was prima.Toch overall bekeken een onbevredigend gevoel!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb samen met mijn vrouw gegeten bij Manolitos in Assen. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Gemeend hartelijke mensen!! Heerlijk!
Het eten was zeer smaakvol en ook hier weer een zeer vriendelijke bediening. Multicultureel restaurant veel verschillende nationaliteiten (Grieks, Spaans, Bulgaars en Moluks).
Aanrader!

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier reserveren maar alles was vol. Na nog eens kijken door de vriendelijke eigenaar had nog een gaatje van 17:30 tot 19:00 uur. Voor ons goed genoeg. We lieten ons verassen door het verassingsmenu. Verschillende tapas met verassende smaken. Soms moesten we langer wachten voor de volgende gerechten, maar over het algemeen liep het mooi door. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er 11 februari geweest met onze zoon van 3 jaar.
We vonden het geweldig!
We houden erg van tapas maar dit was echt super! Vers , lekker en vriendelijk personeel.
Als dit restaurant in de buurt van onze woonplaats Eindhoven had gezeten waren we hier denk ik elke week wel te vinden. Complimenten voor deze jongens!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgenodigd om op m’n verjaardag te gaan uiteten bij Manolitos in Assen. Bij binnenkomst viel op dat het niet eens zo een grote zaak is. De tafels met comfortabelen krukken staan redelijk dicht op elkaar, maar net niet hinderlijk. Je hebt geen last van je buren. Ook de redelijk eenvoudige open keuken is niet echt een eye catcher, maar wat een geoliede machine staat daar te werken, 2 koks staan in alle rust hun ding te doen. Ondanks dat de tent op deze zaterdag bommetje vol zat. Geen spoortje van paniek bij de beide heren. Sowieso was de bediening vriendelijk en niet opdringerig. We moesten gedurende de avond zelf regelmatig vragen om nieuwe drankjes. Nou dat hebben we wel eens anders meegemaakt , wat een verademing . En dan natuurlijk het eten, we vroegen om gewoon wat neer te zetten en dat hebben we geweten. Wat we voorgezet kregen was een heerlijke mix van tapaz gerechten, uitstekend bereidt, smaakvol en mooie porties. Wat ook fijn was dat het allemaal in een rustig tempo geserveerd werd. We mochten alle tijd nemen. Van vlees tot vis, alles kwam voorbij, heerlijk. De sfeer in Manolitos was relaxed en ontspannen in een fijne atmosfeer. Wanneer je nu echt zin hebt in een avondje tapaz mag je Manolitos niet voorbij lopen. Wel even reserveren vantevoren en dat snap ik na dit overheerlijke avondje.

In Bodega Manolitos geweest? Deel je ervaringen!