“Lunch top”

Coffee & Tasty
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Assen
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk broodje gegeten en top kwaliteit. Een heerlijke lunch is hier zeker een aanrader. Leuk team en laagdrempelige sfeer.

29 april 2018 beoordeeld

Koffie was niet lekker, ook was mijn theelepeltje vies. De tafel plakte ook, dus daar mag weleens wat vaker een doekje overheen. De bediening was ook niet heel vlot met de bestelling opnemen. Mijn zalm tosti smaakte verder wel goed.

Wat beter schoonmaken voortaan, misschien kom ik dan weer een keer terug.

5 maart 2018 beoordeeld

Voor een lunch is deze zaak niet geschikt: beperkte kaart met weinig aanbod. Voor een heerlijk kop koffie en/of thee, maar ook zeker een frisse Ice Tea, is deze zaak perfect. Goede kwaliteit, passie en liefde maken deze zaak tot een grote aanrader.
Ook een high tea gehad bij deze zaak, welke goed verzorgd was (wel aan de kleine kant).

7 oktober 2017 beoordeeld

Even bijpraten met een vriendin bij Coffee & Tasty. Het drankje is al op als het gebak en het broodje worden geserveerd. Drukte in de keuken. Ik heb gekozen voor apfelstrudel, maar dan zonder ijs en vanillesaus. Op de rekening staat gebak van de maand voor € 3,50. Ik vraag me af of dat de vaste prijs is mét ijs en saus. In ieder geval is het een dikke prijs voor een stukje gebak met weinig appel en een erg droge rand. De thee wordt geserveerd in een potje; dat is prijstechnisch wel aantrekkelijk. Bovendien hebben ze troebele appelsap. Pluspunt!
De tafeltjes plakken en de akoestiek en ventilatie zijn op de 1e etage niet optimaal. Het personeel is allervriendelijkst. Ook kun je hier koffie en thee (-benodigdheden) kopen.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons shoppen in Assen troffen we het niet met het weer, maar de koffie hier was super. Ontzettend leuke mensen die je de koffie serveren. Er is ook tijd voor een praatje. Er is ook volop keus in thee en koffie om mee te nemen voor thuis. Een aanrader

Reizigers die Coffee & Tasty bekeken, bekeken ook

In Coffee & Tasty geweest? Deel je ervaringen!