TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 september 2019

Het personeel van dit hotel is zeer vriendelijk. De kamers zijn ruim en gemoderniseerd, zei het wat sober. De locatie in de binnenstad is top. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Kortom, niets te klagen, maar ook niet bijzonder.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Cityhoteldejonge, General Manager van Best Western City Hotel De Jonge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte Ivar N,
Dank voor uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf, en uiteraard nemen wij uw opmerking over wat sober ook tot ons. Graag ontvangen wij u in de nabije toekomst weer als gast en ben ervan overtuigd dat we het sober gevoel dan volledig bij u wegnemen.
Rob riper

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Dit is werkelijk een prima hotel! Goede locatie. De kamer was uitstekend, heel fijn met een inloopdouche en goede bedden! Wij zijn oprecht heel positief over het hotel, de bejegening, de service. Wij bevelen dit hotel absoluut aan en komen hier zeker nog eens terug!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Geachte heer de Haas,
Dank voor het loftrompet die u over ons hebt gedaan. Wij nemen dit graag tot ons en is ook tevens de bevestiging dat we de goede weg zijn ingeslagen. Ik zal dit zeker met gehele team delen.

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Aan de rand van het centrum waarbij je binnen een paar minuten lopen al direct in het centrum van Assen staat. Eten in het restaurant zowel ontbijt als diner als zeer positief ervaren. Receptie is ook zeer behulpzaam.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Geachte heer en/of mevrouw Robink,
Hartelijk dank voor uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf, en wij zijn zeer verheugd dat we u hebben kunnen verrassen, zo lees ik tenminste uw commentaar. Ook zal ik zeker uw complimenten met alle medewerkers delen.

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Nette prijzen. Bediening een beetje "boers"
Eten was okay, prijs kwaliteit verhouding is prima. Het is allemaal een beetje simpel en ietwat rumoerig.
Om snel even iets te eten is het een prima restaurant.

Beste estgra,
Dank voor uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf, en we zullen zeker werken aan uw opmerking omtrent uw bezoek aan ons restaurant. Ik nodig u wederom graag uit voor een volgend verblijf om u te laten ondervinden dat we er ook aan hebben gewerkt.

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Midden in het centrum van Assen, vlakbij het Drents museum. Goede ontvangst in de avond. Ruime kamers, sommige met apart toilet en badkamer. Vinden wij fijn.
Extra bed was foutief berekend, jammer maar geen ramp.
Badkamer is wat saai maar zeer functioneel, dus geen probleem.

Geachte Gricardot,
Dank voor uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf, wellicht wat saai maar wel functioneel. In elk geval wel fijn om te lezen dat het als functioneel is beleefd.