Beoordeeld op 29 november 2016

Ik verbleef afgelopen weekend een nacht in dit hotel. De locatie is ideaal, want je loopt er vanuit het station zo naartoe. Ter plekke werd ik vriendelijk ontvangen. De kamer was ruim en het bed sliep heerlijk. In de bar werkt zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MGContinentalZRH, Public Relations Manager van Hotel Continental Zurich - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2016

Dear Equinox79,

Thank you for your kind words and your lovely feedback, this way we know we are on the right track to keep our guests such as you as happy and satisfied with your stay as possible.

Kind regards,

Anna Christodoulou
Guest relation supervisor

Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hier geweest, perfecte ligging op loopafstand van centraal station.
Heerlijk fijn bed, relatief kleine kamer maar goed dan zit je wel midden in de stad.
Mooie typische Zwitserse inrichting. Service bij in en uitchecken had wel sneller gemogen.
Ontbijt is zoals je mag verwachten bij 4 sterren hotel.
In bar restaurant attente en vlotte bediening, kaart was ok. Bij mooi weer waren we wel buiten de deur gaan eten...
Prijs kwaliteit kamer was perfect voor Zwitserse begrippen.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
EskoRe, Manager van Hotel Continental Zurich - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Grüezi Patsaf123,

Bedankt en tot de volgende keer.

Hartelijke groeten,

Esko Rebstock
General Manager

Beoordeeld op 1 december 2015

De parkeergarage naast het hotel is ideaal. De ligging van het hotel t.o.v. 'de Altstadt' met voldoende restaurants is heel praktisch. Het eten in het restaurant viel - m.n. doordat mijn gerecht (tot twee keer toe) veel te zout was - wat tegen. Het ontbijt is heel uitgebreid en goed verzorgd. Vriendelijk personeel, wat veelal niet of nauwelijks Duits bleek te spreken.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
EskoRe, Manager van Hotel Continental Zurich - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2015

Hallo Catharina,

Dank je wel voor je super waardering van ons hotel !
We doen ons best om het iedereen naar zijn zin te maken,
We zijn multi cultureel en werken met verschillende nationaliteiten waardoor we bijna alle talen spreken waaronder ook Nederlands 
Tot mijn spijt heb ik niks gehoord over het eten en bied hiervoor nog mijn excuses aan, dit mag niet gebeuren.
Als u een volgende keer weer in Zürich bent kom rustig langs bij mij in de keuken en ik maak u wat lekkers op het huis.
En natuurlijk goed van smaak en niet te zout!

Chefkok Antoine Alessie

Beoordeeld op 22 januari 2015

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 maart 2013

Voor de derde keer op doorreis naar de wintersport in dit hotel aan de rand van het centrum geslapen. De kamers zijn schoon en badkamer goed, de kamer was niet erg groot en wat gedateerd. Het ontbijtbuffet overtreft je verwachtingen bij dit hotel het is prima voor elkaar, veel keuze , goede kwaliteit. Positief is de afgesloten ondergrondse parkeergarage. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2013