Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (363)
Beoordelingen filteren
364 resultaten
Waardering van reizigers
52
189
95
19
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
52
189
95
19
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 364 beoordelingen
Beoordeeld op 2 september 2012

Onaangename registratie service; ongevraagd een reservering op mijn creditcard gemaakt van CHF 200 en bij aankomst om ± 21:00 werd mij duidelijk gemaakt dat ik mogelijk geen reservering meer had (moest voor 19:00 inchecken) ondanks mijn opmerking dat ik een A-club member ben en via die site een reservering had gemaakt. Dat was niet van belang volgens de man achter de counter; Ibis is Ibis.
Een zeer onaangename ervaring

Datum van verblijf: september 2012
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Hulotteno1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2011

De prijs/kwaliteit verhouding was niet optimaal. Er was nogal veel geluidsoverlast door de veel te dunne wanden. We hadden 2 kamers geboekt en deze lagen zelfs niet op dezelfde verdieping. Het ontbijt was goed maar de prijs was te hoog niveau. Alles was er wel. Maar had een prijs van een uitgebreide lunch. Kortom wij zullen dit hotel niet aanbevelen.

Datum van verblijf: juli 2011
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Mobile300868
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marketing_Accor_CH, HQ van ibis Winterthur City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Myriam S, Front Office Manager van ibis Winterthur City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juni 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marketing_Accor_CH, HQ van ibis Winterthur City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken