“Zeer goed!”

Geclassificeerd als nr. 17 van 129 Restaurants in Montreux
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies op ta, deze zaak bezocht. Is idd verdiende nr 1.
Vriendelijke ontvangst, zeer mooi interieur. Prijzen typisch Zwitsers , maar wel waar voor je geld. Voor mij spaghetti al vongole, voor mijn echtgenote risotto met bouchotmosseltjes, beiden voortreffelijk klaargemaakt. Kaasbordje achteraf zeer goed.
De zaak is druk bezocht, waardoor de bediening wat drukker verloopt, zonder echter te storen. Best wel reserveren, wij hadden geluk omdat we wat vroeg waren, maar de zaak loopt snel vol.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als tussenstop in Montreux aangekomen. Met 2 stellen en een kind van 1,5 een restaurant dichtbij ons hotel gezocht. Kregen een plaats bij de pizzabakker aangewezen. Deze man (net als de rest van het personeel) gaf veel aandacht aan het kind, wat we als erg positief hebben ervaren. Dit is wel eens anders in een restaurant. De gerechten (pizza's en pastas) waren prima.

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen om 12:45 aan in deze mooie zaak en er was enkel nog plaats aan de toog, het zat prop vol. Dus best, zoals wij, een tafel reserveren.

De bediening was super vriendelijk en professioneel. Het eten, uiteraard prijzig wegens Zwitserland, was smakelijk gepresenteerd en was al even lekker.
Niks fancy gewoon goed eten. Ze hebben ook een hoop pizza's voor de liefhebbers.

5 september 2016 beoordeeld

Gelegen aan het begin van een klein straatje met zicht op Lac Leman, is dit modern en gezellig restaurant echt aan te bevelen . Wij waren er eerst voor de lunch : slechts 19CHF voor 2 schotels en lekker. Wij keerden op een avond terug en genoten van lekkere wijnen (er is trouwens een Wine Bar) en het klein maar gezellig terras.
het eten is er prima ; de sfeer ook. Veel volk maar alles verloopt vlot.
Er blijkt ook een mooi hotel aan verbonden met mooie kamers en zelfs een suite.
Indien er van een mooi en stijlvol restaurant houdt : dit is uw adres !

23 april 2016 beoordeeld

Supervriendelijke personeel, lekker Italiaans iten, je kunt hier zelfs voor een volkomen pizza kiezen. Pizza is zeer ruim belegd, lekkere wijnen erbij. Maar vooral, een super vriendelijke bediening, altijd een glimlach!

In la Rouvenaz geweest? Deel je ervaringen!