13 maart 2018 beoordeeld

Prima hotel. Goed restaurant. Mooie, ruime gerenoveerde kamer met balkon en uitzicht op de Matterhorn. Vriendelijk personeel. Klantgerichte receptie en goede service. 's Avonds levende muziek. Vlakbij de stations gelegen en dichtbij het centrum.
Er hangt wel een Zwitsers prijskaartje aan.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de Matterhorn.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twee kamers op de derde verdieping die royaal waren. 3 persoons zitgelegenheid met royaal balkon op het zuiden met uitzicht op de matterhorn. Koffie en thee mogelijk op de kamer. Badkamer met bad waar je ook in moet douchen. Het ontbijt is prima. Iedere avond een ander thema voor het diner. Fondue, raclette, wallisser avond etc. Enige nadeel is de temperatuur in de eetzaal. Veel te warm. Erg vriendelijk personeel. De wellness is ok maar als het druk is zijn er te weinig ligstoelen. Kan ook schoner. Samenvatting goed hotel waar we zeker nog eens naar terug gaan.
Zermatt blijft absoluut favoriet voor ons. Sneeuw zeker en sfeervol, dit jaar iets te veel sneeuw.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
13 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel. Ligt vlak bij het station (trein naar Täsch, Brig, etc.).
Op loopafstand van lift naar Rothorn en trein naar Gornergrat.
Taxiservice naar lift Kleine Matterhorn.
Het eten is prima; elke avond een ander thema.
's-Avonds levende muziek. Personeel is zeer service-gericht.
De kamers met uitzicht op de Matterhorn zijn het mooist.
Komen er al vele jaren en het voelt steeds weer als thuis komen.

Kamertip: Hogere verdiepingen zijn rustiger. Kamers met balkon en uitzicht op Matterhorn zijn geweldig.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
BWalpenresort, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Alpen Resort Hotel, by Best Western, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Dear Ferry,
Thank you for taking time and sharing your experience and especially for staying with us for so many years - we are happy to hear that you enjoyed your stay.
Best regards from Zermatt and we are very looking forward to see you next year again,
Inge, Mario and the whole Alpen Resort Hotel Team

22 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel met vriendelijk personeel. Niets op aan te merken, goed eten, ruime en nette kamers. Prijzig tov van gelijkaardige hotels in andere landen maar niet ten overstaan van gelijkaardige hotels in Zwitserland en Zermatt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
31 januari 2014 beoordeeld

Gezellig knus hotel met een uitstekende keuken,vriendelijk personeel en kamers met uitzicht op de Matterhorn.De kok is Italiaans en dat merk je aan het diner,daarnaast thema-avonden,
Italiaans,Walliser buffet en 's-avonds bij het diner muziek van Hongaarse pianist.
Veel verschillende nationaliteiten zoals Australiers,Japanners en Litouwers.
Na het skieen zwemmen en naar de Sauna
Heb je verlangens vraag het en ze zorgen ervoor
Kom zeker nogmaals terug naar dit knusse Hotel

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner