Parkhotel Schoenegg
US$ 258*
US$ 200*
US$ 506*
  • Gratis parkeren
Hotel Spinne(Grindelwald)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 215*
US$ 190*
  • Inclusief ontbijt
Central Hotel Wolter(Grindelwald)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 164*
Hotel Kirchbuehl(Grindelwald)
Hotel Bodmi(Grindelwald)
FilterenAlle talen
7 januari 2017 beoordeeld

in het centrum van grindelwald gelegen met voldoende gratis parkeerplaatsen. .een oud hotel verbouwd tot een heel modern geheel. .fraaie receptie met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. .beneden een ruime lounge met bar en daarachter gelegen de eetzaal alwaar men een uitstekend verzorgde maaltijd serveert met als starter een rijk gevulde saladebuffel en als dessert verschillende zwitserse kazen. .verder is er een aparte ruimte waarin een stubli gevestigd is. .de kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. aan de voorzijde met fraai uitzicht op de jungfraugegion en aan de achterzijde de kamers met tuinzicht (heel rustig en stil )
beneden is er een groot hallenbad en een whirlpool met alweer een fraai uitzicht op de bergen. .in de kelder is er een gezellige finse sauna en een stoomcabine (6 pers.)met in de hal ligstoelen en een dompelbad en 6 ligstoelen.kortom een gezellig hotel van alle gemakken voorzien.het hotel ligt naast de ingang voor de firstbahn en de gratis bussen stoppen voor de deur.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Tschingel P, Geschäftsführer van Parkhotel Schoenegg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear keessimoons
It is a great pleasure to read that you enjoyed once more your stay with us here in Grindelwald - Thank you very much for your precious comment!
We are already looking forward to see you again in the famous EIGER-Village next December!
Your hosts
Lena Goosmann & Janis Buergi
as well as your friendly TEAM

9 mei 2016 beoordeeld

winter 2016 hier opnieuw verbleven en we hadden zoals altijd opnieuw een thuisgevoel personeel nog altijd top kamers in chaletgedeelte heel rustig en zwembad en wellness top het eten is correct en verzorgd wij zullen hier blijven terugkomen

Verbleef: Januari, 2016
Tschingel P, Geschäftsführer van Parkhotel Schoenegg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Dear regular Guest
Thank you very much for your gentle comment. We are glad to read that you enjoyed once more our welcoming atmosphere here in Grindelwald. We are already looking forward to see you again in our Hotel.
Your hosts and the friendly Schoenegg-TEAM

3 september 2015 beoordeeld

Wederom genoten van de gastvrijheid van de familie Stettler en zijn nieuwe Gastgeberdirektor. Heerlijk hotel met prettige kamers. Goed eten, en perfecte service.
Mooi aangepaste wijnkaart met nieuwe verrassingen, waaronder mooie Zwitserse wijnen.
Een plek om in zomer en winter je thuis te voelen en steeds weer terug te komen.

Kamertip: voorzijde hotel heeft het mooiste uitzicht.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Tschingel P, Manager van Parkhotel Schoenegg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2015

Dear regular guests
Thank you very much for your important review. It is always a great pleasure to be the hosts during your holidays here in Grindelwald. We are already looking forward to welcome you once more in winter 2016!
Until then we wish you all the best and remain with our warmest regards from the Jungfrau region. Your friendly Schoenegg-TEAM

24 augustus 2014 beoordeeld

Parkhotel Schoenegg heeft een uitverkiezing als vriendelijkste hotel van Zwitserland in zijn categorie en dat past volledig. Het personeel is erg vriendelijk. Het hotel wordt geleid door de Familie Stettler en staat in een familietraditie. De familie is uiterst hartelijk aanwezig op de zondagmiddagborrel maar was voor het overige in de week dat wij er waren vrij onzichtbaar. Het zou een meerwaarde hebben als zij actiever althans zichtbaarder zouden zijn. Wij hadden een kamer aan de voorzijde in het oude chalet met balkon en zicht op de bergen. Erg mooi. De achterzijde lijkt ons aanmerkelijk minder aantrekkelijk maar wie het hotel alleen als uitvalsbasis gebruikt zal daar wellicht weinig last van hebben. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd. Wat je zou willen is er. Alleen verse jus en speciale eiergerechten hebben een meerprijs. Maar aangezien de keuze overvloedig is, is dat niet zo'n punt. Het avondeten kent een vast menu en is vrij eenvoudig en traditioneel maar wel erg veel. Wie prijs stelt op fijne keuken kan elders beter dineren. Je kunt overigens een alternatief vragen maar dat moet je dan wel meteen 's ochtends aan het ontbijt doen. Manuel en zijn brigade doen wel enorm hun best het je naar de zin te maken. De verlichting in het grote restaurant is niet erg gezellig. Er is ook een Stube waar een paar keer per week als alternatief specialiteiten worden geboden (forel, kaasfondue) en dat is wel een aanrader, zowel qua sfeer als qua eten. De wijnkaart is goed. De hotelbar is vrij groot maar toch gezellig in de avond. Er is een ruim zwembad. De saunafaciliteiten zijn adequaat maar aan modernisering toe. Het hotel is naar Zwitserse verhoudingen betaalbaar. De ligging is perfect voor het verkennen van de Jungfrauregion. Met ruim tien minuten lopen ben je op het station. De First lift ligt direct naast het hotel en de Pfingstegg ook op een minuut of tien afstand. Het hotel ligt rustig maar er wordt wel gebouwd in de directe omgeving. Wij hebben daar overigens geen last van gehad.

Kamertip: Aan de voorzijde prachtig zicht op de bergen.
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Tschingel P, Leiter Front Office van Parkhotel Schoenegg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2014

Dear Guest

Thank you very much for your extensive comment - we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. With pleasure we read your inputs and will use them to improve ourself!

See you soon again?

Yours sincerely

all of the friendly TEAM

17 juli 2014 beoordeeld

Dit was alweer de derde keer dat wij hier logeerden. Wij hebben ruime ervaring met het verblijven in Zwitserland op diverse plaatsen en met tent, caravan en hotel. Maar wij hoeven nu niet meer verder te zoeken: Parkhotel Schoenegg in Grindelwald is een vaste gewoonte geworden. Het echtpaar Stettler (vierde generatie!) zorgt voor een uitnodigende en gezellige sfeer. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Wij kregen steeds dezelfde ruime kamer met balkon in het oude chalet uit 1868, inwendig geheel gemoderniseerd. Uitstekend ontbijt en avondeten. Ruime zitgelegenheid in het hotel en op het terras. Fraai inzicht op het dal.

Kamertip: Kamer met uitzicht op het dal en een balkon.
  • Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
Tschingel P, Leiter Front Office van Parkhotel Schoenegg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2014

Dear guests

Thank you very much for your very nice review - it is a great pleasure to hear that you could enjoy your stay here in Grindelwald!

Kindest regards

all of the friendly Schoenegg-Team