Beoordeeld op 21 oktober 2014

In augustus hebben we met onze twee jongens drie nachten in Alpine Lodge gelogeerd. De mensen van het hotel zijn bijzonder vriendelijk en attent, er is veel persoonlijke aandacht. Goed ontbijt, lekker gegeten. We hadden een heerlijke familiekamer en hebben in het hotel ook genoten van het zwembad en de welness. Omgeving is prachtig en het aanbod van de sportactiviteiten vanuit het hotel is fantastisch! Nu was het een break op de terugreis vanuit Zuid Frankrijk, maar wie weet de volgende keer vanuit Italië. En eigenlijk willen we het ook wel een keer met sneeuw ervaren, dus wij komen graag terug!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 21 juli 2014 via mobiele applicatie

we waren er met twee volwassen en 2 kinderen van 4j en 10j . zeer vriendelijk onthaal. zeer ruime kamer. gevarieerd eten met aangepaste wijn . heerlijke cocktails . welness en zwembad goed . dicht bij openbaar vervoer

Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2012

wij zijn via SNP reizen hier met z'n drieen heengegaan (1 jongen van 13). SNP reizen gaf aan dat het om luxe ruime kamers ging. Niet dus. De kamers zijn zeer basic, weinig ruimte voor bagage en outdated. De bedden zijn enorm zacht en onze zoon sliep op een bank omgevormd to bed. Veel ruimte was er niet in de kamer. De kamer bevatte een imac maar die was zo verschrikklijk traag dat hij niet gebruikt is. Verder worden er huisdieren in dit hotel toegelaten wat niet zo prettig is als ze snachts blaffen. Badkamer is wel schoon maar aan vervanging toe.
Tegenvallertje vond ik dat de kamer voor 2 personen was ingericht op het bed na. Verder 2 handdoeken, 2 glazen etc. Het kostte nogal wat moeite om een extra handdoek te krijgen.
Hotel was verder prima. Zeer goed eten en kleinschaligheid vonden wij prettig. Ook een klein maar prima zwembad. Omgeving is erg mooi, wandelingetje naar Gstaad ook goed te doen voor een dertien jarige puber.
Kortom, hotel is prima maar stel je niets voor van de kamers.

Kamertip: Familiekamer aan de zuid zijde heeft klein balkon. Voorkant geen balkon.
  • Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 22 januari 2012

Een elegant hotel, gelegen in een mooie en rustige omgeving. Er heerst een nette maar gezellige sfeer. Het hotel heeft privebusjes die je de mogelijkheid bieden om je naar alle rondomliggende skigebieden te brengen en halen. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam, zoals Momo, de barchef, Gunther, de directeur, en de lieve Mirka, zijn rechterhand die altijd voor je klaarstaat. De kamers zijn schoon, ruim en goed ingericht, met uitzicht op de Alpen. De luxe spa met binnen- en buitenzwembad is om van te genieten. Ook de sauna's en dampbad zijn heerlijk om in uit te rusten na een dag vol skiplezier! Het hotel is zeer geschikt voor families met kinderen (er is een leuke speelkamer voor jonge kinderen), maar ook voor vrijgezellen en oudere stellen. Het diner wordt altijd met heel veel aandacht bereid, en was elke dag weer verrukkelijk! Wij hebben een hele fijne tijd gehad in hotel Alpine Lodge, en raden dit hotel zeker aan.

• Verbleef: januari 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 3 januari 2012

11 nachten samen met man en onze twee 18 jarige dochters met kerst en nieuwjaar in de Alpine Lodge, het was elke dag weer een verrassing! Van champagne met kaviaar, een ware engel en kerstman op bezoek met persoonijke cadeau voor alle gasten, arresleetocht tot aan 70ties NY party. Een hotel met een ziel, zo zou ik het willen beschrijven. Het team doet zijn uiterste best om het de gast naar de zin te maken. Flexibel, uitstekende service (4 sterren) terwijl de lodge 3 sterren is. Heerlijk binnen en buitenzwembad, ruime tuin, 3 verschillende sauna/dampbad en fitness ruimte. Moderne kamers, mijn tip is om een zuidkamer te boeken met balkon of terras.

Kamertip: zuidkant met eigen balkon of terras en fraai zicht op tuin/zwembad.
  • Verbleef: december 2011, reisde met familie