Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel Spitzhorn en zijn zeer gadtvrij ontvangen.
De kamer was top met een schitterend uitzicht.
Het eten was grandioos en zijn goed verwend door de gastman Her Wichman en zijn personeel.
Aan niks ontbrak het aan ons.
Zelfs de welness was heerlijk.
Ook de omgeving is fantastisch met diverse mogelijkheden in zowel zomer als in de winter..
Wij gaan zeker nog terug..heel snel..

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 februari 2018

Prijs-kwaliteit waarschijnlijk de beste bestemming in Gstaad. Een warm en familiaal hotel met een gastvrij team. Aandacht voor alle details, heerlijke keuken en uitstekende faciliteiten. Zwitserse precisie ten top.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

In maart heerlijk in hotel Spitzhorn mogen verblijven. We werden warm onthaald door de gastheer en gastvrouw dhr en mevr Wichman. S'avonds lekker gegeten..schnitzels zo lekker, die kom je in Oostenrijk niet tegen.perfect. Na diner heerlijk in een comfortabele bank met een wijntje bij de grote openhaard gezeten.
Kamer was perfect. In de style van Zwitserland. Vanaf balkon een adembenemend uitzicht. Ook mochten we in de Wellness lekker relaxen in de Sauna en daarna een duik in het zwembad.
Top hotel gerund door een nederlandse ondernemer waarbij de gasten hoog bovenaan staan. Alleen maar lof hierover..
En de bergen liggen om de hoek.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 januari 2016

Het gastechtpaar Wichman weten hun perfectionisme perfect over te brengen en leggen elke gast in de wattten. Waarbij in deze contreien stijfheid in de bediening regeert hangt er in dit hotel een perfecte warme sfeer. De schitterende kamers en de top keuken zorgen voor een perfecte vakantie!

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 januari 2016

Voor de derde keer verbleven in het geweldige Spitzhorn. Alles klopt aan dit hotel: kamers zijn sfeervol en comfortabel, bediening zeer vriendelijk en correct, speciale wensen kunnen worden ingevuld, de menu- en wijnkaart bieden veel variatie en de ligging is perfect met een heerlijk terras in de zon. Kortom; TOP !! Wederom dank voor de perfecte service.

Kamertip: Aan de zuidkant de mooiste uitzichten !!
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden