“schitterend”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 293,63*
Vanaf
Rijnvlucht Halve dagtrip vanuit Bazel met ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 dingen om te doen in Neuhausen am Rheinfall
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Door het fantastische weer een prachtige ervaring. mooie kleuren door het mooie licht. alles is in principe gratis te bekijken. (en dat in zwitserland)

1 mei 2018 beoordeeld

Een bezoek aan de waterval in de Rijn in april 2018, ruimte genoeg om te parkeren (gratis) en geen wachtrij. Voorbij het slot kun je afdalen op een pad naar beneden om de waterval vanaf verschillende niveaus te bekijken. Heel indrukwekkend! Vooral het platform waarbij het water met enorme stroming en kabaal vlak onder je langs naar beneden stort.
Tijdens de wandeling naar boven waren we blij dat we het laatste stuk met een lift verder konden :-)

25 augustus 2017 beoordeeld

Ik had nooit verwacht dat er een kleine waterval in de Rijn zou zijn. Bij aankomt met de auto geparkeerd vlakbij (CHF 7,00) geparkeerd en vlug naar de waterval gelopen. Erg mooi en veel foto's gemaakt ook van de tegenoverliggende Burcht. Wel even schrikken wat ze voor een ijsje vragen. CHF 3 per bolletje. Maar Zwitserland is duur. De Zwitser betalen nauwelijks lasten over hun salaris dus alles word verrekend in de BTW. Er wordt geen entree geheven bij de rheinfall.

25 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in het Zwarte Woud hebben we een uitstapje gemaakt naar deze waterval. We hebben gelezen dat je zowel voor parkeren als voor de bezichtiging moet betalen. Daarom hebben we onze auto in de Beckenburgstrasse gratis geparkeerd, achter Restaurant Central. Dan is het nog 10-15 minuten lopen voor dat je de watervallen ziet. We hebben gewoon de borden Reinfalls gevolgd. Vanaf een goede hoogte zie je dan de waterval. Via een wandelpad kun de waterval van diverse hoeken bekijken.Het doet inderdaad erg toeristisch aan met de bootjes die op en af varen en zelfs mensen op de rots midden in de waterval afzetten. Het deed ons erg denken aan de Niagara watervallen. Al met al zijn we hier een uurtje zoet geweest en geen Zwiterse Franc uitgegeven voor dit uitstapje. Aan iedereen de keuze om wel de betaalde parkeerplaats op te rijden en de entree te betalen. Voor ons was dit deze waterval zeker niet de hoogste, maar wel mooi om te zien.

Bekijk meer beoordelingen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal een dagtrip gepland van Meersburg (bodensee) en dat was de moeite! Vanop de parking boven heb je een geweldig zicht over de waterval maar het indrukwekkendst is de boottocht tot vlakbij. Schitterend schouwspel en voor mij de trip waard! Ook de kinderen waren onder de indruk.

Reizigers die Rhine Falls bekeken, bekeken ook

Neuhausen am Rheinfall, Canton of Schaffhausen

Schaffhausen, Canton of Schaffhausen
Stein am Rhein, Canton of Schaffhausen

In Rhine Falls geweest? Deel je ervaringen!