Beoordeeld op 14 september 2014

Hotel is vanaf de snelweg gemakkelijk aan te rijden en heeft voor de gasten een gratis parkeerplek in de parkeergarage onder het hotel. Mooie kamer op de 11e etage.
Ontbijt is prima. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Gratis voucher voor het openbaar vervoer.
Ivm drukte in restaurant La Rosa, gegeten in de bistro bij de bar. Prettige bediening, maar prijs/kwaliteit verhouding kan beter. In ons geval 19E voor een hamburger met frites met kwaliteit op het niveau van een snackbar.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 8 augustus 2014

Na een lange reis vanuit Corsica hadden we dit hotel geboekt voor een overnachting. Het lag ongeveer in het midden van de route en had nog een familienamen beschikbaar.
Door een achterlijk lange file voor de Gotthardtunnel kwamen we pas rond 2 uur 's nachts aan bij het hotel.
We werden echt aller aardigst ontvangen door de dienstdoende employé. Onze kamer was op de 10e verdieping. Toen we de deur opende was de ellende van de reis snel vergeten.
Wat een geweldige lekkere kamer!!

Lampen die in alle kleuren waren te verstellen, kingsize bedden, badkamer met bad, groter dan thuis, super hip aangeklede kamer. Dit was echt de moeite waard!
We hebben heerlijk geslapen, wekker pas op half 10 want je hoeft hier pas om 12 uur uit te checken en het ontbijt gaat tot 11 uur. En WAT voor een ontbijt... Keuze uit de meeste heerlijke dingen, alles mega vers, soort Eldorado ontbijt.

Het is wel een iets duurder hotel dan gemiddeld , 200.- voor een familiekamer, maar dit is echt elke cent waard. De ligging is ook vlak aan de snelweg, dus handiger kan niet.

Mocht je deze route doen en een hotel nodig hebben dan is dit een absolute gouden aanrader!

Kamertip: 10th Floor familie kamer
Datum van verblijf: augustus 2014
airporthotelbasel1, General Manager van Airport Hotel Basel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2014

Dear Guest, thank you very much for taking time to write a review about your stay in the Airport Hotel Basel. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you forget all your effort when you entered the room. We hope you had a good trip back home! We are looking forward to welcome you in the nearest future once again! Dimitris Argirakis, Director

Beoordeeld op 22 juli 2014

Dit hotel kenmerkt zich door uitstekende kamers,mooi en schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en service gericht.We komen zeker terug!
Er zijn rookvrije en rookkamers! Vind ik persoonlijk ook een service en je kan er uitstekend en gedurende ruime tijden ontbijten!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 12 februari 2013

Hotel is strategisch gelegen langs buslijn van vliegveld naar treinstation Basel (lijn 50). Bus stopt voor de deur. Er is ook een betaalde shuttle van en naar de luchthaven. Personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim, mooi afgewerkt en zeer schoon en zeer stil. De bedden zijn prima. Het ontbijt is heerlijk met zeer goede koffie. Er is een kleine kaart, maar warm eten is niet geweldig.

Datum van verblijf: februari 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
Beoordeeld op 1 augustus 2012

Zeer vriendelijk ontvangen. Mooie nette kamers en een zeer uitgebreid ontbijt. Niets op aan te merken.

Prijs/ kwaliteit verhouding perfect.

De ligging tussen de industrie is niet perfect, maar zeer dicht bij het vliegveld/ snelweg en de binnenstad (5 min).

Ook goed voor een doortocht naar het zuiden.

Datum van verblijf: juli 2012
  • Reistype: Reisde voor zaken