“Rijnoversteek”
Beoordeling van Rheinfähre

Rheinfähre
Geclassificeerd als nr. 2 van 123 dingen om te doen in Bazel
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
3 december 2017 beoordeeld

Grappig om op deze manier de rivier over te steken. Je hebt eerst niet in de gaten dat de rivier zo hard stroomt en de boot aan een kabel vast zit en als het ware traverseert naar de overkant. Geeft een leuk beeld van Basel. Let op, je gaat dus niet de rivier af, maar steekt hem alleen over en dat duurt niet langer dan 5 minuten.

Datum van activiteit: november 2017

25 augustus 2017 beoordeeld

Geweldig als je de kans krijgt moet je dit toch hebben mee gemaakt.
Voor het geld hoef je het niet te laten 1.60 pp. Echt mooi om over de Rijn te varen aan een touw.

Datum van activiteit: augustus 2017
17 augustus 2017 beoordeeld

Bij afsluiting van ons bezoek aan Basel ( Basel Tatoo) een werkelijk unieke vaart over de Rijn. Hier zien we de buitenkant van Basel goed, de meest mooie huizen langs het water, de prachtige natuur, de keren dat wij geschut werden, wat een beleving.
Op het schip is er een goed restaurant, je kunt op het achterdek zitten om je lunch te gebruiken.

Datum van activiteit: september 2016
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De boottocht duurde 50 minuten.
De boottocht bestond eruit om overal aan te leggen en telkens 5 tot 10 minuten te wachten.
Dit was echt erg....never again....

Datum van activiteit: juli 2017
Noa T, Manager van Rheinfähre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2017

Dear Caroline D, Our trips are only 3-5 minutes. We are a wooden boat without an engine that goes from one side of the river to another. As it seems you have made your bad experience on another boat. We would be glad to invite you to a trip on the muenster-ferry, it takes only a fiew minutes and has nothing to do with a Autobus.

Bekijk meer beoordelingen
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het geval dat je geen zin meer hebt om te lopen dan neem je de Fähre en je voelt je in een andere wereld. Het gaat langzaam, zonder motor sukkel je naar de overkant voor bijna niets.

Datum van activiteit: maart 2017

Reizigers die Rheinfähre bekeken, bekeken ook

In Rheinfähre geweest? Deel je ervaringen!