“Over de Rijn”
Beoordeling van Rheinfähre

Rheinfähre
Geclassificeerd als nr. 2 van 161 dingen om te doen in Bazel
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
25 augustus 2017 beoordeeld

Geweldig als je de kans krijgt moet je dit toch hebben mee gemaakt.
Voor het geld hoef je het niet te laten 1.60 pp. Echt mooi om over de Rijn te varen aan een touw.

17 augustus 2017 beoordeeld

Bij afsluiting van ons bezoek aan Basel ( Basel Tatoo) een werkelijk unieke vaart over de Rijn. Hier zien we de buitenkant van Basel goed, de meest mooie huizen langs het water, de prachtige natuur, de keren dat wij geschut werden, wat een beleving.
Op het schip is er een goed restaurant, je kunt op het achterdek zitten om je lunch te gebruiken.

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De boottocht duurde 50 minuten.
De boottocht bestond eruit om overal aan te leggen en telkens 5 tot 10 minuten te wachten.
Dit was echt erg....never again....

Noa T, Manager van Rheinfähre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2017

Dear Caroline D, Our trips are only 3-5 minutes. We are a wooden boat without an engine that goes from one side of the river to another. As it seems you have made your bad experience on another boat. We would be glad to invite you to a trip on the muenster-ferry, it takes only a fiew minutes and has nothing to do with a Autobus.

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het geval dat je geen zin meer hebt om te lopen dan neem je de Fähre en je voelt je in een andere wereld. Het gaat langzaam, zonder motor sukkel je naar de overkant voor bijna niets.

Bekijk meer beoordelingen
18 oktober 2016 beoordeeld

Je zou denken dat is alleen voor senioren, maar echt dit is voor elke leeftijdsgroepen bijzondere belevenis. Wij kozen voor "Schleusenfahrten" :tochten van Basel naar Rheinfelden. Tijdens deze tocht passeert de boot twee sluizen. U komt langs het centrum van Basel, industrie, landbouwgebieden en een paar dorpen. Een retour reis duurt ongeveer 7 uur. Denk nou niet "dat is te lang" nee het is genieten.

Reizigers die Rheinfähre bekeken, bekeken ook

In Rheinfähre geweest? Deel je ervaringen!