Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (565)
Beoordelingen filteren
566 resultaten
Waardering van reizigers
366
163
25
10
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
366
163
25
10
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 566 beoordelingen
9 november 2014 beoordeeld

dit is dus een heel mooi hotel met een hele goeie kok! fantastische kamers, heel speciaal ingericht. heerlijk ontbijt, heerlijke menus. het hotel ligt midden in de stad....aardige service en: goeie koffie

  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jan S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juli 2014 beoordeeld

Goed hotel om kort te verblijven.Stijlvol hotel met allerlei leuke optrekjes binnenin.
Bedden zijn niet om over naar huis te schrijven om te slapen, qua comfort en qua maat. Twee badjassen terwijl voor drie volwassenen geboekt. Twee grotere twijfelaars voor drie personen is eigenlijk te weinig.
Nespresso op de kamer is goed en leuk maar te weinig suiker, melk en kopjes voor drie personen. Eten is normaal goed, salade is bijvoorbeeld zelf gemakkelijk thuis te bereiden, garnalen waren niet geweldig, de kaart suggereert dat het andere garnalen zijn. Prijzen zijn daarvoor wel aan de hoge kant. Ontbijtbuffet is voor Europese maatstaven aan de sobere kant. De koffie en de naar wens bij te bestellen eieren (om het even welk eiergerecht ) zonder bijbetaling zijn erg goed.

  • Verbleef: juni 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank Vorame
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RWyniger, Inhaber van Der Teufelhof Basel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2014
Google-vertaling

Dear viaDordt

Thank you very much for your entry on TripAdvisor and your kind feedback about your stay in the Teufelhof Basel. We are grateful that you have taken the time to write your impressions about our Cultural Guesthouse. It is always important for us to be informed about our appreciated guest's thoughts. Especially when not everything met to the expectations.

First of all I thank you for your kind words. I am happy that you think that our hotel is a good place to stay, especially for short stays. I really hope that you enjoyed your time in the Teufelhof Basel.

I regret that your room has not been prepared properly for three guests. Please believe me that this is not the way how we handle the hotel room reservations. In contrast, it is very important for us that we always prepare the hotel rooms correctly and corresponding to the wishes of our hotel guests. I have already spoken with the responsible team member to avoid mistakes like this in the future.

It is wonderful that you are satisfied with our service in the restaurant. Regarding your comment about the prices I would like to inform you that we serve our guests high quality: all of our dishes are homemade and we use only high quality products, if possible from the region and in the line with the market. Therefore the prices might be higher than in other restaurants. But we are not more expensive than other restaurants in Basel with a similar offer, on the contrary.

We are proud to receive many wonderful feedbacks regarding our breakfast buffet throughout the year. Therefore I regret that you were not totally satisfied with it. Please let me inform you that our service team member are instructed to always ask our hotel guests regarding further wishes so that they can start happy into the new day. I regret if your expectations have not been satisfied.

Please accept my excuses for our inattention during your stay in the Teufelhof Basel. I would be grateful to welcome you again in our Cultural Guesthouse when you visit Basel again. Until then I wish you all the best.

Kind regards,

Raphael Wyniger
Owner

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 dagen geleden beoordeeld

  • Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken