Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (670)
Beoordelingen filteren
670 resultaten
Waardering van reizigers
464
179
22
3
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
464
179
22
3
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 670 beoordelingen
Beoordeeld op 18 november 2015

Ik logeer hier nu al drie dagen en, hoewel de eerste indruk wat vreemd was, bevalt het me hier uitstekend.

Wat was vreemd aan de eerste indruk?

De sleutel: dit is nog een echte sleutel (geen plastic kaart) met een enorme metalen sleutelhanger.
De lift: er is geen bedieningspaneel in de lift om de verdieping te kiezen. Je kiest je verdieping vooraleer je de lift in stapt.
De kamernummers: die stemmen niet overeen met het verdiep waar je volgens de lift naartoe gaat. Als je op kamer 302 zit, dan moet je 4 aanduiden op de lift.

Wat doet je hier heel vlug thuisvoelen?

Het gratis openbaar vervoer: dit is niet uniek voor dit hotel, maar blijkbaar krijgt elke hotelgast in Bazel een pas om gratis gebruik te maken van het openbaar vervoer in Bazel.
De lounge met gratis drank en versnaperingen: er is geen bar bij dit hotel, maar wel een lounge waar je gratis frisdrank, wijn, bier en versnaperingen (chips, nootjes,...) kunt nuttigen. Er is geen barman: je mag gewoon gebruik maken van wat er in de lounge is uitgestald.
Het personeel: immer vriendelijk en behulpzaam. Handdoeken in de badkamer worden twee keer per dag ververst en elke nacht vind je een chocoladehartje op je hoofdkussen. Eigenlijk is dit niet nodig, maar het toont aan hoeveel oog men hier heeft voor detail.

Zijn er dan geen minpuntjes?

Toch wel: er is geen badkuip in de badkamer, wel een douche. De douchedeur draait op een vreemde manier naar binnen en ik vraag me af of een ietwat zwaarlijvige gast de douche wel in raakt (en als hij er in geraakt is, of hij er wel nog uit raakt).
Verder heb ik hier in Bazel overal (niet enkel in het hotel) al flink wat moeite gehad met die gekke stopcontacten. Het formaat is Europees, maar op zo'n manier dat het niet altijd praktisch is om je stekker op een veilige manier in het stopcontact te krijgen.

  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank BrunoLowagie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michaela-Maria N, Manager van Steinenschanze Stadthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2015
Google-vertaling

Dear guest

Thank you very much for your kind review on Stadthotel Steinenschanze.
Your description of our Hotel is very complete and we don’t need to add any other information!
We are glad that you enjoyed the comfort of the room and facilities and the service of our staff. As you have mentioned, we all give our best to offer an extraordinary service at the reception as well as during the breakfast. We do try whenever possible to assist guests with any kind of problems, recommendations or special wishes.
One of the main reason, why guest book our hotel is the great location. The old town with the tourist attractions, the center with museums and the shopping possibilities are just around the corner. And the free ticket for the public transportation makes is easy to explore the city or get to the offices.
It would be a great pleasure for us to welcome you back at Stadthotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 dagen geleden beoordeeld

Verbleef: november 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steinenschanze, Manager van Steinenschanze Stadthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 week geleden beoordeeld

Verbleef: november 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steinenschanze, Manager van Steinenschanze Stadthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: november 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steinenschanze, Manager van Steinenschanze Stadthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2018

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steinenschanze, Manager van Steinenschanze Stadthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken