Beoordeeld op 14 mei 2016 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Italië hier overnacht. Een mooi, ruim en schoon hotel. Wij kregen een gratis upgrade naar een ambient kamer. Kamer is van alle gemakken voorzien: regendouche met massagestralen, hometrainer en yogamat, enz. Erg goede plaats, centraal gelegen nabij station, om te overnachten. Parkeren kan in de nabij gelegen openbare parkeerplaats voor 23 Zwitserse Frank per nacht. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2015 via mobiele applicatie

Een hotel waar SERVICE nog groot geschreven wordt. Het was het 6e hotel op rij bij een tour door Zwitserland. Ruime 1 persoonskamer, goed bed, goed klimaat. Personeel was erg behulpzaam. Ontbijt compleet, met gewoon gratis ei, alleen even bestellen. Wel zo lekker vers. Niets gemerkt van betalen voor een ei (zag ik hier ergens), heerlijk vers fruit.
Klein nadeel de trams, maar met slapen geen last van het geluid

Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
Bedank P. v
Beoordeeld op 27 februari 2015

Een gemiddeld hotel naast een treinstation in Basel. Het centrum is op loopafstand. Prima kamers, goed sanitair, goede bedden en redelijk ontbijt. Voor de eieren moet je helaas apart betalen en ook een drankje is vrij duur (€ 7,=). Tip: ga voor het diner na de BlindeKuh voor een onvergetelijk diner!

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juli 2013

Uitstekend hotel, perfect gelegen naast het station. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, we kregen een goede ruime kamer met een prima badkamer. Het ontbijt was in orde,met alles er op en eraan. kortom alles wat je nodig hebt!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 15 mei 2009

Het hotel is zeer centraal gelegen, naast het station en recht tegenover de (gratis) trams.
Ruime schone kamers, sommige met fitness apparatuur en bijzonder aardig personeel. Een perfect hotel voor een korte stedentrip. Perfecte prijs, kwaliteit verhouding.

• Verbleef: mei 2009