“Werklunch”
Beoordeling van Golfbistro

Golfbistro
Geclassificeerd als nr. 12 van 15 Restaurants in Wommelgem
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beiden een salade genomen. Bediening snel, efficiënt en vriendelijk. Salade nicoise en Caesar prima in orde. Mooi uitzicht op golfbaan Ternesse.

14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben alvast genoten van deze golfbaan en zetten onze avond verder in een aangenaam kader en een verrassende menukaart met voor ieders war wils toppi

25 januari 2016 beoordeeld

Geen opvallende plus- of minpunten, beetje alledaags, beperkte kaart, toch lekker gegeten. kan wel erg druk en rumoerig worden als er een groep binnenzit. prima voor lunch of na rondje golf

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Garnaalkroketten waren vers en lekker, steak Tartare Ok, filet pure ook Ok. Dessert colonel, veel drank en weinig ijs, tarte tatin was lekker!

9 september 2015 beoordeeld

Volgens hun website is iedereen welkom, maar de onvriendelijke bediening deed ons (zakelijk) gezelschap toch iets anders vermoeden. Een kaart om even te kijken wat we konden drinken bleek niet beschikbaar te zijn, waarna iedereen een gokje mocht wagen of zijn/haar keuze al dan niet geserveerd werd. Hier komen we niet meer terug.

Reizigers die Golfbistro bekeken, bekeken ook

Wommelgem, Antwerpen
Wommelgem, Antwerpen

In Golfbistro geweest? Deel je ervaringen!