“Goed adres!”

Bali
Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Restaurants in Wommelgem
Keukens: Indonesisch
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je het pand ziet zou je het zo links laten liggen maar het zeker de moeite waard toch binnen te gaan! Neem een menu met allemaal hapjes, zo leer je veel heerlijke gerechtjes kennen. Smaakt echt zoals in Indonesië. Het is redelijk gezellig ingericht, kitch zoals het hoort. Minpunt: de drank is helaas nogal duur.

Datum van bezoek: september 2018

12 augustus 2018 beoordeeld

Neem hier de rijsttafel Bali . Een waaier van lekkere typische gerechten uit Indonesië .Jammer dat er geen Indonesisch bier is om hierbij te drinken. De wijnen zijn behoorlijk duur en vaak van 2013. Jammer dat er weinig volk zat om te eten. Je kan achteraan parkeren er is voldoende plaats.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt niet naar dit restaurant voor het interieur, maar gewoon omdat je lekker wil eten :-)
Geen chichi: lekkere smaken, snellen bediening en correcte porties. De smaken zaten juist, we komen terug

Datum van bezoek: juni 2018
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan er weinig positiefs over zeggen. Restaurant is een kille koude ruimte, heb echt kou geleden. Tafelkleed niet proper, duidelijk dat dit niet na elke klant wordt verschoond. Soep en gerechten eveneens maar halfwarm. Sommige gerechten oa de satees zelfs koud. Eveneens zeer prijzig, een simpele kirr kost 7€. Er was ook geen volk. Ook zeer gehorig, gesprek vd mensen aan de andere tafels kon je duidelijk meevolgen. Nee, niet ons ding, goed voor 1 keer.

Datum van bezoek: maart 2018
2 februari 2018 beoordeeld

Voor mij is dit het beste indonesische restaurant in het Antwerpse. Wij waren voor de rijsttafel gegaan en echt alle gerechtjes waren tot in de puntjes af en erg lekker. Zeer vriendelijke bediening en aangename inrichting. Het ganse restaurant is heel schoon gepoetst. Nadeel is dat er maar twee tafels bezet waren, maar dat stoorde niet echt. Prijs is correct voor de goede kwaliteit die je krijgt. Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Bali bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Bali geweest? Deel je ervaringen!