“Perfecte gerechtjes”

Bali
Geclassificeerd als nr. 6 van 20 Restaurants in Wommelgem
Keukens: Indonesisch
2 februari 2018 beoordeeld

Voor mij is dit het beste indonesische restaurant in het Antwerpse. Wij waren voor de rijsttafel gegaan en echt alle gerechtjes waren tot in de puntjes af en erg lekker. Zeer vriendelijke bediening en aangename inrichting. Het ganse restaurant is heel schoon gepoetst. Nadeel is dat er maar twee tafels bezet waren, maar dat stoorde niet echt. Prijs is correct voor de goede kwaliteit die je krijgt. Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2018

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds enkele malen dit restaurant bezocht en telkens zeer lekker gegeten.Zowel de rijsttafels als de gewone gerechten doen de Indische keuken alle eer aan.Misschien iets duurder maar zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: november 2017
14 mei 2017 beoordeeld

Aangenaam interieur, vriendelijk personeel, prima service, ok prijs. Lekker Indonesisch restaurant. Kies voor een maaltijd met verschillende schotels, echt de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2017
2 mei 2017 beoordeeld

omdat er vroeger ( trouwens nu nog ) weinig indonesische restaurants waren in belgie ging ik naar breda , aangezien ik daar niet meer moest zijn stopte mijn indonesische etentjes maar de honger naar deze speciale smaken stopte echter niet dus gisteren gereserveerd bij BALI , en ja hoor enorm genoten van de sublime smaken , vriendelijke bediening en aangepaste sfeer

Datum van bezoek: mei 2017
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie al in Bali geweest is en zich even terug wil wanen, is in dit restaurant op zijn plek. De muziek, het eten, de vriendelijkheid van het personeel,... alles is een regelrechte throwback naar Bali. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Bali bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

Kontich, Antwerpen

Wommelgem, Antwerpen

In Bali geweest? Deel je ervaringen!