“Flashback naar Bali”

Bali
Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Restaurants in Wommelgem
Keukens: Indonesisch
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie al in Bali geweest is en zich even terug wil wanen, is in dit restaurant op zijn plek. De muziek, het eten, de vriendelijkheid van het personeel,... alles is een regelrechte throwback naar Bali. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2017

26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spijtig genoeg zijn er nog maar weinig Indonesische restaurants in België. Bijna op de vingers van een hand te tellen. Bali in Wommelgem is gelukkig nog één van hen. Eigenlijk waren wij, gezien een aantal reviews, wat huiverig om hier te gaan eten. Wij zijn, ook omdat wij zelf Indonesisch kunnen koken, kenners van deze keuken. Het viel echter heel erg mee. De gerechten van de rijsttafel waren goed bereid en lekker. Natuurlijk hier en daar aangepast aan de Belgische smaak, maar daarom niet minder lekker. Vlotte en vriendelijke bediening daarom een prettige avond, die zeker voor herhaling vatbaar is.

Datum van bezoek: januari 2017
14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ga je niet met honger naar buiten! Het restaurant valt niet op en is dus qua locatie niet echt aantrekkelijk gelegen. Maar laat je hier niet door misleiden, want het eten is zeker de moeite waard. Gevarieerde en verfijnde porties met veel smaak.

Datum van bezoek: november 2016
2 oktober 2016 beoordeeld

We hebben de rijsttafel Garuda genomen en het eten was lekker en meer dan genoeg. De gastheer was heel vriendelijk en de bediening verliep heel vlot. Het interieur was gezellig.

Datum van bezoek: oktober 2016
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren wonen wij om de hoek en nooit eerder aan gedacht om hier te eten. En nu heerlijk genoten van deze Indonesische parel! We namen de middelste rijsttafel en hadden meer dan genoeg! Zalige smaken en veel afwisseling. Niet pikant, dat kan je naar smaak doen met de huisgemaakte sambal. Supervriendelijke bediening, gezellig interieur, parking achteraan, alles supernetjes. Kortom, wij zijn fan! Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Bali bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Bali geweest? Deel je ervaringen!