“Lunch toppertje ”

3 gangen menu toppertje
Soepen voorgerechten hoofdgerechten top
Gastvrij prima kwaliteit

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieke gerechten met smaak klaargemaakt. Tijdens onze verhuisperiode langs gegaan voor afhaalgerechten. Vlotte en snelle vriendelijke bediening. Oa heerlijk knapperige loempia.

6 september 2017 beoordeeld

Je kan hier gezellig en lekker eten.personeel is vriendelijk.de Raadhuisstraat is gezellig.
Eerst shoppen en daarna lekker eten.

3 mei 2017 beoordeeld

Om even snel wat te eten haalde ik twee loempia's speciaal. Ze waren heerlijk en ik betaald voor twee van deze loempia's slechts 7 euro. Het personeel was verder bijzonder vriendelijk. Het restaurant zag er verder keurig uit. Traditioneel ingericht.

26 januari 2017 beoordeeld

Dit is een restaurant waar veel kan, ruime keuze aan heerlijke gerechten, aardige mensen. Je voelt je hier thuis, terug komen waard.

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

Haarlem, Noord-Holland
Heemstede, Noord-Holland

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!