“eten”
Beoordeling van Kota Radja

Kota Radja
Geclassificeerd als nr. 11 van 37 Restaurants in Heemstede
6 september 2017 beoordeeld

Je kan hier gezellig en lekker eten.personeel is vriendelijk.de Raadhuisstraat is gezellig.
Eerst shoppen en daarna lekker eten.

3 mei 2017 beoordeeld

Om even snel wat te eten haalde ik twee loempia's speciaal. Ze waren heerlijk en ik betaald voor twee van deze loempia's slechts 7 euro. Het personeel was verder bijzonder vriendelijk. Het restaurant zag er verder keurig uit. Traditioneel ingericht.

26 januari 2017 beoordeeld

Dit is een restaurant waar veel kan, ruime keuze aan heerlijke gerechten, aardige mensen. Je voelt je hier thuis, terug komen waard.

17 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk, goede kwaliteit. Altijd vriendelijke bediening.
Uitstekende prijs/kwaliteit. En lekker snel.

20 december 2016 beoordeeld

Voor kleine of grote rijsttafel of voor een los gerecht af te halen en thuis te nuttigen. Overheerlijk!

Bedank M.VAN A

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

Heemstede, Noord-Holland

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!