“Laat thuis, even een Peking eend halen”
Beoordeling van Kota Radja

Kota Radja
Geclassificeerd als nr. 16 van 40 Restaurants in Heemstede
17 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk, goede kwaliteit. Altijd vriendelijke bediening.
Uitstekende prijs/kwaliteit. En lekker snel.

20 december 2016 beoordeeld

Voor kleine of grote rijsttafel of voor een los gerecht af te halen en thuis te nuttigen. Overheerlijk!

1  Bedank M.VAN A
31 oktober 2016 beoordeeld

Wij zijn vaste klanten van Kota Radja. De kaart is zeer veelzijdig en ook mogelijkheden om aanpassingen te doen ivm allergieën. De diversiteit spreekt ons aan en het is een echt familierestaurant, net een huiskamer, knus en gezellig.

18 juni 2016 beoordeeld

Het is een typische "Chinese" restaurant, en ook een hele goede. Het eten is vers en je hebt veel keus. De Si Chuan Kai Si is voor velen van ons een aanrader als je van pittig houdt. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij zullen hier zeker snel terugkomen!

14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is daar altijd heerlijk. Goede kwaliteit. Vers gemaakt. Het is geen groot restaureny maar daarom gezellig. Bediening is snel en uitsfekend.

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

Haarlem, Noord-Holland

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!