“Regelmatige bezoeken aan Kota Radja”
Beoordeling van Kota Radja

Kota Radja
Geclassificeerd als nr. 16 van 41 Restaurants in Heemstede
31 oktober 2016 beoordeeld

Wij zijn vaste klanten van Kota Radja. De kaart is zeer veelzijdig en ook mogelijkheden om aanpassingen te doen ivm allergieën. De diversiteit spreekt ons aan en het is een echt familierestaurant, net een huiskamer, knus en gezellig.

18 juni 2016 beoordeeld

Het is een typische "Chinese" restaurant, en ook een hele goede. Het eten is vers en je hebt veel keus. De Si Chuan Kai Si is voor velen van ons een aanrader als je van pittig houdt. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij zullen hier zeker snel terugkomen!

14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is daar altijd heerlijk. Goede kwaliteit. Vers gemaakt. Het is geen groot restaureny maar daarom gezellig. Bediening is snel en uitsfekend.

16 januari 2016 beoordeeld

onlangs een rijsttafel voor 12 besteld, absoluut fantastisch, alles vers, precies op tijd klaar en warm, goed ingepakt. Iedereen was verbluft dat we hier in Heemstede zo'n goed Indonesisch restaurant hebben. Echt prima!

28 september 2015 beoordeeld

De maaltijden waren prima. Sommige Chinese restaurants hebben de smaak wel erg aan de Europese smaak opgehangen. Hier smaakte de maaltijden nog echt Chinees. De bediening was uitermate vriendelijk, je voelde je echt een gast die met alle egards werd behandeld

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!