“Goed restaurant.”
Beoordeling van Bij Bomans

Bij Bomans
Reserveren met
Bij Bomans is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 41 Restaurants in Heemstede
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met een leuke ligging. Je kan buiten zitten met mooi weer en kijkt dan uit over een gracht. Binnen gezellig ingericht. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Heerlijk eten met goede wijnen.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen het winkelen door even rusten voor een kop koffie en thee. We werden zeer vriendelijk bejegend door een (Thais?) meisje, dat er kennelijk plezier in had de klant haar lach te gunnen en als koning en koningin te behandelen. Chapeau! Lekker koekje erbij. Goede verse jus. Prachtig rustplekje aan het water. Hier gaan we zeker terug.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vandaag met zijn viertjes geluncht bij, Bij Bomans. Een aanrader! Lekkere asperges soep met zalm. De doperwtjes soep was niet zo zo. Ff bijstellen denk ik.
Heerlijke gamba salade, tonijnsalade en Zalmsalade. Lekkere rosé en heerlijke Buldog Gin tonic! Super correcte bediening. Een aanrader! Wij komen terug!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze locatie heeft een geweldig terras wat het in de zomermaanden een toplocatie maakt. Met de lunch altijd erg druk maar met diner altijd stuk rustiger.
Overzichtelijke kaart met goede gerechten die rechtaan rechttoe gepresenteerd worden. Zeer smakelijk allemaal.
Interieur mag wel een update hebben met name de achterwand en vloer achterin de zaak

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, schone zaak, fraaie aankleding en heel vriendelijk personeel. Schoon toilet. Mooie omgeving.

Reizigers die Bij Bomans bekeken, bekeken ook

Heemstede, Noord-Holland

In Bij Bomans geweest? Deel je ervaringen!