“Erg goed”

Geclassificeerd als nr. 40 van 849 Restaurants in Perugia
Dineropties: Buffet, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Buffet, Reserveringen, Afhalen
20 augustus 2017 beoordeeld

Op zoek naar een restaurant om te dineren in de buurt van onze vakantiewoning in Ripa kwamen we toevallig hier terecht. Erg leuk interieur. Mooi gebouwd op de grondvesten van vroeger, leuke kijk op de wijnkelder en waterput.
Het eten was ontzettend lekker. Riante porties ook. Was bijna het beste restaurant van onze Umbrië-trip, maar werd puur op prijs-kwaliteit nog overtroffen door het naburige Taverna dell'Orso. We wilden graag nog eens langsgaan, maar helaas waren ze op zondag en maandag 's avonds gesloten.

andrea b, Direttore generale van La Locanda Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

La Locanda Paradiso is iedere dag open voor lunch met een rijk buffet van verschillende gerechten voor slechts €14 p.p. (water, koffie én toetje inbegrepen).
's Avonds (van woensdag t/m zaterdag) én voor de zondaglunch kan er gekozen worden van de menukaart, die iedere twee weken wordt vernieuwd. Zo volgen we de seizoen (de ingredienten van onze keuken zijn vnl. afkomstig van ons eigen landbouwbedrijf) én kunnen gasten die regelmatig komen steeds nieuwe creaties van onze chef proeven.

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier om te lunchen. Voor €12,- hebben we genoten van een warm welkom door de nederlandse eigenaresse en heerlijk lunchbufet, bereid van verse ingredienten uit eigen moestuin of van lokale kleinschalige boeren uit de omgeving. Water en koffie zaten zelfs bij de prijs in. De omgeving(vliegveld) is wat minder boeiend, maar het is echt een klein paradijsje om te eten. Ze verhuren ook kamers en 's-avonds kan er a la cart gegeten worden. Een omweg waard!

andrea b, Proprietario van La Locanda Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Hartelijk dank en ... hopelijk tot ziens in Umbrie!! arrivederci e grazie

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

wij waren op zoek naar ons vakantie verblijf echter de bewijzering liet ons in de steek en de TomTom ook.
we stopten bij dit restaurant voor de broodnodige koffie. en om de weg te vragen.
we werden geholpen door de Hollandse eigenaresse die ons precies vertelde hoe en wat.
we besloten aansluitend
hier te lunchen. Deze zaak was nog maar 2 jaar open, was een oude boerderij. met zorg verbouwd door de echtgenoot die ook voor wel gesitueerde lieden (ook NL) hier in de omgeving projecten uitvoert manlief is architect.
met smaak verbouwd met smaak was het buffet gemaakt. lekker en ongedwongen, lekkere gerechten voor een All in prijs.
het viel ons op dat ook veel zakenlieden deze locatie hadden gevonden.
een aanrader als je hier in de buurt bent!
lekker buiten onder mega parasols of binnen in het moderne interieur.
oja ga je naar het toilet, let dan op de waterput.

andrea b, Proprietario van La Locanda Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Het nederlandse woord "gezellig" kent geen Italiaanse vertaling...wel iets wat in de buurt komt, maar "gezellig een kopje koffie drinken" kan eigenlijk niet goed vertaald worden in het Italiaans. Reden te meer dat ik òòk genoten heb van jullie onverwachte bezoekje aan "La Locanda Paradiso": écht even gezellig! Hartelijk dank en arrivederci!

6 september 2014 beoordeeld

Wat een fantastische locatie op een haast ondenkbare rustige locatie-> naast een luchthaven! Vanaf de eerste entree voelde dit als een plek waar ik heel graag veel langer had willen blijven of anders veel vaker terug zou willen komen. De slaapkamers zijn modern en sfeervol ingericht m.n. door de houten vloer. De voorzieningen zijn meer dan goed, het personeel erg vriendelijk en het eten van hoge kwaliteit. Zowel binnen als buiten is het zeer goed toeven bij het genot van koffie of een wijntje. En in de omgeving is meer dan genoeg te doen. Een aanrader deze locatie en Locanda Paradiso mag trots zijn op wat hier is neergezet. Een aanwinst voor Umbria!

• Sfeer
26 juli 2014 beoordeeld

Gisteren met z'n zessen een uitstekende lunch genoten.
Scherpe prijs voor het uitgebreide buffet met creatieve gerechten.
Verrassende verscheidenheid een locale en internationale bieren.
Ik ga nog eens terug!
JW

Reizigers die La Locanda Paradiso bekeken, bekeken ook

Perugia, Province of Perugia

In La Locanda Paradiso geweest? Deel je ervaringen!