“Mooi plekje waar je ook kunt minigolf kan spelen”
Beoordeling van Lago Verde

Lago Verde
Geclassificeerd als nr. 536 van 886 Restaurants in Perugia
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Reserveringen
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij moeten altijd een keertje midgetgolf spelen en dan maakt de conditie van de baan niet uit. Dit is een erg mooi plekje waar je uitgebreid kan sporten (o.a. beachvolleybal) tussen de Italianen. Restaurant met uitgebreid terras, vriendelijke bediening en een relaxte sfeer. Wij waren erg blij met dit mooie plekje!

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

29 augustus 2018 beoordeeld

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Lago Verde bekeken, bekeken ook

Ponte Pattoli, Perugia

Pilonico Paterno, Perugia

In Lago Verde geweest? Deel je ervaringen!