“Niet te missen”

Umbria DOC - Taverna Dei Sapori
Geclassificeerd als nr. 58 van 848 Restaurants in Perugia
Keukens: Italiaans
14 juli 2017 beoordeeld

Dit is mijn eerste 5 sterren recensie omdat we hier een onvergetelijke avond gehad hebben. Lekker eten, goede en vriendelijke bediening voor een eerlijke prijs. Dus als u in de buurt is deze restaurant niet te missen.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hier zeer vriendelijk onthaald en onze smaakpapillen werden verwend met heerlijke spijzen echt een aanrader

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij ons vakantieverblijf ligt dit restaurantje in een pittoresk straatje. De serveerster is zeer vriendelijk en haar engels was vele malen beter dan mijn Italiaans, zeer vriendelijk en correct geholpen. Voor Italiaanse begrippen gingen wij er vroeg eten, maar dat betekende wel dat er plaats was. Het eten is heerlijk, bereid met allemaal verse ingrediënten uit de omgeving. Ondanks dat er voor zoonlief geen pizza's waren, hebben ook de kinderen lekker gegeten. Probeer vooral ook eens de anti-pasti's, superlekker. Absolute aanrader als je in de buurt bent!

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk pittoresk restaurant , niet al te uitgebreide kaart en standaard geen glutenvrije gerechten, toch doen ze hun uiterste best om iets glutenvrij neer te zetten
Bediening is uitzonderlijk vriendelijk echter bij een vol restaurant schieten ze hier tekort .

31 juli 2016 beoordeeld

Prachtige maaltijden, mooie presentatie en vlotte bediening. Het gezellige restaurant biedt plaats aan +/- 30 mensen. De maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit en worden gemaakt met dagverse producten. Probeer zeker de antipasti, zalige bordjes vol lekkere verwennerijen uit de streek.

Reizigers die Umbria DOC - Taverna Dei Sapori bekeken, bekeken ook

Perugia, Province of Perugia

In Umbria DOC - Taverna Dei Sapori geweest? Deel je ervaringen!