13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, kamers misschien wat verouderd maar hier ligt net de charme. Badkamer met alle voorzieningen en infra rood lamp om je nek extra te ontlasten. Goede matras maar een beetje aan de harde kant.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

I pakket, zwembad, fitness, uiterst vriendelijke staff, ontbijt kan iets beter qua kwaliteit voor 4-sterren, ideale startlocatie voor meerdere uitstappen, bus, Paolina richting centrum, Passigniano, Asissië. 3 dagen Perugia lijkt voldoende om de stad uit te pluizen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt precies bij het roltrappensysteem naar het centrum van de stad. Ideaal voor uitstapjes. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed en de kamer ruim, met een prachtig uitzicht. De prijs/ kwaliteitsverhouding zeer goed.

Kamertip: Wij hadden een tweepersoonskamer van 18 m2 en die was goed. Had gevraagd om een mooi uitzicht en ook gekregen.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
14 juni 2016 beoordeeld

Het personeel is buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. De kamer was perfect. Aan niets heeft het ons ontbroken. Vooral de locatie t.o.v. de binnenstad is heel erg fijn: met de roltrap ga je vanaf het hotel naar boven en dan sta je midden in het centrum. Wij logeerden er voor de derde keer en komen zeker weer terug.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de 5e verdieping aan de voorzijde, met balkon. Uitstekend!
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
3 mei 2016 beoordeeld

proper goed gelegen hotel ,komt wel heel zakelijk over.
Kamers ruim en poper.
ontbijt gevarieerd.
wifi gratis
parking kort aan hotel(wel afzonderlijk te te betalen) .Op wandelafstand van de binnenstad

Kamertip: ik zou het niet weten
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden