Ilgo Hotel
US$ 101*
US$ 78*
US$ 141*
  • Inclusief ontbijt
Perugia Park Hotel(Ponte San Giovanni)
US$ 113*
US$ 97*
US$ 236*
US$ 100*
US$ 98*
  • Gratis parkeren
Alla Posta dei Donini(San Martino in Campo)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 140*
US$ 124*
  • Gratis parkeren
Borgo Dei Conti Resort(Boschetto Vecchio)
US$ 317*
US$ 308*
Orbitz.com
22 oktober 2015 beoordeeld

De eerste indruk is er inderdaad één van een gedateerd hotel maar eenmaal men echt goed rondkijkt, ziet men dat het een leuk hotel is met propere kamers, super vriendelijk personeel, altijd behulpzaam waar nodig, lekker avondeten, uitstekend werkende wifi verbinding, een goede shuttle service zowel tussen luchthaven en hotel als tussen hotel en centrum. Minpuntjes blijven vooral de te kleine badkamer en het ontbijt, hoewel de meningen over het ontbijt tussen mijn man en ik hierover verdeeld zijn. Het brood vonden we wel allebei niet te vreten :-) Ik vond het voor de rest enkel en alleen een te zoet en te weinig gevarieerd aanbod. Er werd wel cappuccino ter plaatse gezet en persoonlijk bediend aan tafel. Andere warme dranken waren aan de automaat te verkrijgen. Conclusie een voortreffelijk drie-sterren hotel.

Kamertip: Boek een kamer met uitzicht op Umbrië!
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
hotelilgo, Direttore van Ilgo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Lieve Grietje allereerst bedankt voor de prachtige woorden dat we brachten op onze Hotel Ilgo Perugia centrum. We proberen altijd om de beste service te bieden en wanneer onze klanten zijn zo tevreden met ons is een groot genoegen om te lezen. We kijken weer vooruit naar de Ilgo.

22 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 5 nachten doorgebracht, prima kamers misschien wat gedateerd maar de badkamer, al is deze klein heeft alles. Badlakens en handdoeken worden gewisseld als je ze op de grond legt. De ligging is rustig net buiten het oude centrum en een flinke wandeling, maar zeker goed te doen. Er gaat ook een pendel busje 3 x in ochtend en 3 x einde dag. Kan je gewoon in de stad gaan eten. Het restaurant is erg goed, geen uitgebreide kaart maar heerlijke lokale gerechten. Ook vegetarisch en glutenvrije keuzes! En goed betaalbaar! Ontbijt is Italiaans en American. Dus ook hartige dingen. Prima uitvalbasis om Umbrië te verkennen. Door de ligging aan de rand van de stad hoef je niet steeds door het drukkere centrum.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
hotelilgo, Direttore van Ilgo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2015

Grazie Signor Dirk per le sue bellissime parole. Tutto lo staff la saluta. Siamo davvero felici che lei abbia potuto apprezzare la varietà del nostro menù e la cordialità del personale. Ci auguriamo che torni presto da noi!

17 oktober 2014 beoordeeld

Het hotel is qua inrichting verouderd, de badkamer basic, vasttapijt op de slaapkamer : niet hygienisch - het eten was een grote teleurstelling, behalve de laatste dag : was blijkbaar bedoeld om de slechte "rest" te doen vergeten - absoluut geen rustige nachtrust - 's morgens vroeg om halfzes vertrekken er al bussen vol toeristen, staan te draaien op de parking, dus : gedaan met rustig slapen, een doorgangshotel blijkbaar voor 1 nacht voor vooral Japanse toeristen, een positief punt : het bad- en bedlinnen was fris en schoon, en de handdoeken werden dagelijks - zonder vragen vernieuwd - en het personeel is super vriendelijk -

Kamertip: een ander hotel kiezen
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
hotelilgo, Direttore van Ilgo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2015

Thank you for your kind words. We hope to see you very soon.

15 april 2014 beoordeeld

Het hotel ligt net buiten het stadscentrum van Perugia. Ruime parking, ook voor autocars. De toegang is niet simpel maar het lukte mij met een bus van 13 m. Zeer vriendelijk onthaal, prima bediening, ruime kamers voorzien van alle comfort. Eigen hotel pendelbus naar centrum (2x in de voormidag)

• Verbleef: april 2014, reisde voor zaken
13 september 2013 beoordeeld

Vanuit het hotel kun je wandelen naar het centrum. Goed te doen, maar wel veel klimmen en dalen. De kamers zijn goed, niet bijzonder. Er zijn twee liften, dus je hoeft niet te lang te wachten, wel klein. Uitzicht is heel mooi. Op het dakterras kun je zonnen. Er staan ligbedden op nepgras! Mijn man en ik waren de enige gebruikers. Een keer 's-avonds gepicknickt op het dak met uitzicht op het verlichte Perugia.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op Perugia. Hogere verdieping biedt verdere uitzicht.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner