“Nummer één”
Beoordeling van La Taverna

La Taverna
Geclassificeerd als nr. 7 van 846 Restaurants in Perugia
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gemak het beste restaurant van de stad en dus druk. Reserveren! Professionele bediening, de chef is nooit ver weg en is vooral ‘voor’. Vraag me af wie er achter de kachel staat. Mooie kaart, veel streekgerechten. Wijnadvies uitstekend. Prijs kwaliteit zonder meer goed. Doen dus.

Schrijf een beoordeling

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij La Taverna is fantastisch. Niet het goedkoopste restaurant, maar in prijs/kwaliteit absoluut super!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten waaronder gerecht met verse truffel. Niet te scheutig en heerlijke combinatie van kruiden, goed gebakken vlees en verse truffel. Personeel vriendelijk en meertalig. Denken in oplossingen en maken je avond tot een feestje

19 juli 2017 beoordeeld

La Taverna is één van de aanraders van Tripadvisor. Het was even zoeken maar m.b.v. Google Maps vonden we het toch op een kruispunt van twee smalle, steile steegjes in het oude centrum van Perugia. Er is een klein terras waar we begroet werden door de eigenaar (en vroegere chef-kok) van het etablissement. Het eten, voornamelijk Umbrische streekgerechten was prima, de bediening attent. Een klein foutje werd op uiterst elegante wijze gecorrigeerd. Bij het afscheid een omhelzing van de patron en voor mijn echtgenote drie zoenen, want zo hoort het in Nederland, wist de patron.

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben net de laatste hap naar binnen en het was top!!!! Met een grote T.
Bediening erg leuk en gezellig.
Zeker een bezoek waard.
Het is even zoeken maar dan heb je ook wat.

Reizigers die La Taverna bekeken, bekeken ook

Ponte San Giovanni, Perugia

In La Taverna geweest? Deel je ervaringen!