“Heel erg goed”
Beoordeling van La Taverna

La Taverna
Geclassificeerd als nr. 10 van 880 Restaurants in Perugia
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Even zoeken maar meer dan de moeite waard. We eten in de wijnkelder en kiezen voor crostini en de sashimi vooraf. Daarna de zalige ravioli met truffel. Grote portie dus dat was al wel genoeg geweest. We delen manza met truffel. Top of the bill, met die eigen truffellucht. Espresso toe. We krijgen daar een chocolade likeur bij. Fles chardonnay en water begeleidde het geheel. Schade: 100 euro. Veel te weinig voor deze kwaliteit. Dus ben je in Perugia: La taverna!!

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst direct een glaasje prosecco en brood op tafel.
Heerlijk eten en bijzonder vriendelijk bediening.
Gerechten wel wat aan de prijs maar de atmosfeer is ook boven gemiddeld.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keuze in Perugia ! 2 x gegeten en 2 x uitstekend
Eerste keer binnen en tweede keer op het terras
Alle gerechten waren zeer lekker maar ik kom zeker terug voor de parelhoen met truffel

13 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij la Taverna! Uitstekende kwaliteit/prijsverhouding. Gezellig en sfeervol. Heerlijk aperitief van het huis. Attente bediening.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, fijne betrokken bediening, een historische locatie, off the beaten track. De moeite waard om te bezoeken.

Reizigers die La Taverna bekeken, bekeken ook

Ponte San Giovanni, Perugia

Perugia, Province of Perugia

In La Taverna geweest? Deel je ervaringen!