“Goed eten”

Geclassificeerd als nr. 9 van 133 Restaurants in Gubbio
Keukens: Italiaans, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast alle lokale Italiaanse eettentjes en verrassend anders restaurant.

Zeer vriendelijke ontvangst. Top gastvrij.

Prosecco als welkom (niet op rekening!).

De carpaccio is te dik te groot.
Mag echt fijner en meer gedecoreerd/verzorgd.

Hoofdgerecht een zeer zeer malse Angus, die smelt in de mond.

Zacht wijntje.

Stevig aan de prijs, zeker in deze omgeving en ambiance, maar daar kies je zelf voor.

Heerlijke avond. Lang nagenieten.

Bedank B. B

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Lekker vlees. Maar wel opletten met de rekening. Vlees zou 1 kg wegen (prijs per honderd gram), maar blijkt uiteindelijk als 1,350 kg aangerekend te worden. Als je prosecco wordt aangeboden, niet aanvaarden. Je krijgt een derde van een glas volle pot aangerekend. Opletten dus. Nochtans is het eten zeer lekker. Ook de desserts. Zeer spijtig dus dat je met het gevoel dat je werd afgezet de zaak verlaat...

Officina S, Proprietario van Officina dei Sapori, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Lieber Gast, Prosecco wird alle Gäste angeboten, wurde nie auf dem Konto jemand berechnet. Das Steak einmal geschnitten wird am Tisch des genauen Gewichts informiert.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er binnen gelopen omwille van een aantrekkelijk menu op het aankondigingsbord buiten, we zijn er buiten gegaan met een gelukzalig gevoel. Alles klopt: gezellige plek, prachtige open hedendaagse keuken, top kwaliteitseten en dito bediening. Mochten we hier wonen, dan was dit onze stamplek! Geweldig!

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek in het idyllische Gubbio.
Toprestaurant met vriendelijke bediening en gevarieerde wijnkaart. Een must

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top culinaire ervaring in Gubbio. Eten, wijn, bediening, interieur, alles klopt. Smaakvolle gerechten met oog voor originele presentatie. Leuke wijntips.

Reizigers die Officina dei Sapori bekeken, bekeken ook

Gubbio, Province of Perugia

In Officina dei Sapori geweest? Deel je ervaringen!