“Lekker maar duur”

Geclassificeerd als nr. 2 van 128 Restaurants in Gubbio
Keukens: Italiaans, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Lekker vlees. Maar wel opletten met de rekening. Vlees zou 1 kg wegen (prijs per honderd gram), maar blijkt uiteindelijk als 1,350 kg aangerekend te worden. Als je prosecco wordt aangeboden, niet aanvaarden. Je krijgt een derde van een glas volle pot aangerekend. Opletten dus. Nochtans is het eten zeer lekker. Ook de desserts. Zeer spijtig dus dat je met het gevoel dat je werd afgezet de zaak verlaat...

Officina S, Proprietario van Officina dei Sapori, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Lieber Gast, Prosecco wird alle Gäste angeboten, wurde nie auf dem Konto jemand berechnet. Das Steak einmal geschnitten wird am Tisch des genauen Gewichts informiert.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er binnen gelopen omwille van een aantrekkelijk menu op het aankondigingsbord buiten, we zijn er buiten gegaan met een gelukzalig gevoel. Alles klopt: gezellige plek, prachtige open hedendaagse keuken, top kwaliteitseten en dito bediening. Mochten we hier wonen, dan was dit onze stamplek! Geweldig!

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek in het idyllische Gubbio.
Toprestaurant met vriendelijke bediening en gevarieerde wijnkaart. Een must

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top culinaire ervaring in Gubbio. Eten, wijn, bediening, interieur, alles klopt. Smaakvolle gerechten met oog voor originele presentatie. Leuke wijntips.

20 oktober 2016 beoordeeld

een modern ogend restaurant waar je o.a. heerlijk vlees kunt eten.
Een jonge ploeg die iets nieuws durven brengen op hoog maar betaalbaar niveau.
Vriendelijk onthaal en bediening - goede begeleiding in uw keuze - prima wijnkaart - wat leidde tot een 2de bezoek de dag erop en dat opnieuw een goede indruk op ons heeft nagelaten.

Reizigers die Officina dei Sapori bekeken, bekeken ook

Gubbio, Province of Perugia

In Officina dei Sapori geweest? Deel je ervaringen!