“DOORLOPEN”
Beoordeling van Taverna del Lupo

Taverna del Lupo
Geclassificeerd als nr. 23 van 139 Restaurants in Gubbio
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Flauwe en fantasieloze pasta. Pizza idem.
Zonde van het geld. In Italië zelden zo slecht gegeten. Bediening is vriendelijk.

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hogere prijsklasse. Prima bediening.
Leuk aandenken ontvangen na diner.

23 augustus 2016 beoordeeld

Wij aten hier via de "reisvogel-keten :-)" en à la carte. Het was telkens een winner. Het menu van TB was beperkt in keuze, we kozen blijkbaar de lekkere delen en die smaakten prima. Het degustatiemenu werd reeds in eerdere recensies in de hemel geprezen, ik kan dit alleen maar bevestigen. Nog dit, de service is prima en wat ons betreft zijn prijs-kwaliteit zeker in verhouding.

21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het degustatiemenu was ronduit schitterend. Om een voorbeeld te geven: opgeklopt eiwit uit de oven, volledig met witte truffel belegd en middenin een zacht gekookt eierdooier dat perfect lopend er uit gulp, om dan nog van het sausje te zwijgen. 55€ voor een rijkelijke en copieuze maaltijd. Vergeet de uitgebreide wijnkaart niet! Ook een menu van 35€ en à la carte. Vaut le détour!

2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Taverna del lupo is een mooie, nostalgisch aandoende taveerne. Je kunt er heerlijk eten tegen schappelijke prijzen. Wij hadden een 4-gangen dagmenu voor 19 euro. Echt geen geld voor een uitstekend maal. Ze hebben een heel interessante wijnkaart die gaat van 15 euro per fles tot 19.000 (echt waar!) Dit restaurant is echt een bezoekje waard.

Reizigers die Taverna del Lupo bekeken, bekeken ook

Gubbio, Province of Perugia

In Taverna del Lupo geweest? Deel je ervaringen!