“Prima voor een drankje ”
Beoordeling van Martintempo lounge Bar

Martintempo lounge Bar
Geclassificeerd als nr. 5 van 139 Restaurants in Gubbio
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima om even te loungen maar het is geen restaurant. Je kunt er wat kleine hapjes krijgen. Het staat wel vermeld onder restaurants

Datum van bezoek: juli 2017

8 augustus 2016 beoordeeld

Martintempo is een superplek in Gubbio. Gevestigd in een historisch pand midden in de stad biedt Martintempo je de relaxte sfeer in een gezellige setting. Met een leuk lounge terrasje voor de deur en oude Chesterfield banken binnen kun je overal lekker zitten en genieten van heerlijke wijnen en een ruim assortiment aan cocktails en sterke dranken. Daarnaast kun je uiteraard ook heerlijke borrelhapjes krijgen. De bediening is enorm vriendelijk en gastvrij. Wel pas geopend vanaf een uurtje of zes 's avonds. Wil je dus na een dagje Gubbio lekker uitblazen en genieten van een borrel voordat je uit eten gaat? Of juist na het eten nog een borrel pakken. Ga dan zeker naar Martintempo!

Datum van bezoek: augustus 2016
26 juli 2016 beoordeeld

Een echte aanrader. Een leuke en hippe tent met goede wijn, cocktails en andere drankjes in een sfeervolle bar waar je binnen en buiten geweldig mooi zit. Fijne en persoonlijke bediening. Ook feestjes/borrels cateren ze fantastisch. Een aanwinst voor Gubbio!

Datum van bezoek: mei 2016
1 augustus 2013 beoordeeld

Gubbio is een prachtige plaats. Oud, authentiek echt Italiaans en dus de moeite om te bezoeken. Dit café hebben we meerdere malen bezocht. Overdag is het een oase van rust ( s avonds hebben we het niet bezocht). Goede muziek, lekker zitten ( chesterfield ?), goede koffie, spotgoedkoop, free wifi, een piano om op te spelen en gastvrije bediening. Wij waren met ons gezin.vonden het allemaal prettig ( of cool?)

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer
30 juli 2013 beoordeeld

Heerlijk om in het centrum van Gubbio zo'n plek te hebben. The place to be.
Heerlijke wijnen, cocktails en andere drankjes. Zowel binnen als buiten zit je lekker. Het rustieke van het middeleeuwse Gubbio is gecombineerd met een rustige loungesfeer. we hebben heerlijke wijntjes gedronken met hapjes en een cognac met bijpassende chocolade. Zeer attente bediening die je het echt naar je zin wil maken. We komen graag en zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Martintempo lounge Bar bekeken, bekeken ook

Gubbio, Province of Perugia

In Martintempo lounge Bar geweest? Deel je ervaringen!