“Keuken met lekkere streekproducten”
Beoordeling van Alla Balestra

Alla Balestra
Geclassificeerd als nr. 24 van 139 Restaurants in Gubbio
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2016 beoordeeld

Heel gezellig restaurant (terras) en met een zeer vriendelijke bediening.
De kaart bevat verschillende streekgerechten waarbij dus vooral met truffel wordt gewerkt.
De pizza is voortreffelijk.
Een absolute aanrader als je in de buurt bent.
Prijs/kwaliteit quasi onklopbaar.

21 februari 2016 beoordeeld

We hebben er geluncht en gedineerd. Beide keren prettige bediening en heerlijk eten.
Op vrijdagavond moesten we om 9 uur wel een kwartiertje wachten om een tafeltje te krijgen. We hadden niet gereserveerd. Op vrijdag en zaterdag wel doen! De eigenaar ontvangt je allervirendelijkst. Hij spreekt redelijk Engels.

27 september 2015 beoordeeld

We hebben hier zo goed gegeten dat het waard is om dit te melden.
Allereerst de ontvangst en bediening: heel prettig en spreek je geen Italiaans dan proberen zij het in het Engels.
Het eten: Als antipasto hadden mijn vrouw Emie en ik hetzelfde uitgekozen, maialino met peer, parmigniano en truffel plus naar behoefte een heel goede olijfolie. Groots en zalig.
Het hoofdgerecht bestond voor mijn vrouw Emie uit zalm met maan- en sesamzaad en een sausje van een soort pesto. En mijn hoofdgerecht was varkensmedallion met bosgroenten en samen hadden we crema chantilly als nagerecht. Deze is nergens zo lekker als bij Alla Balestra. Deze bestaat uit bladerdeeg met slagroom en mascarpone overgoten met een siroop, die heerlijk is.
Daarbij hadden we naturale en frizzante en een halve fles "Centino Montecino 2013" en caffé toe.
Prijs/ kwaliteit-verhouding is uitstekend. € 70 voor het geheel.

Een klasse restaurant is Alla Balestra in Gubbio.

22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar hebben we hier twee maal geluncht nadat we de markt hebben bezocht. Dat was ons zo goed bevallen, dat we dit jaar vol verwachting zijn teruggekomen. We zijn niet teleurgesteld. Mooi weer, gezellige tuin en heerlijk eten. Vooral het toetje. Om je bord bij af te likken. Goede prijs/kwaliteit.
Mochten we volgend jaar in de buurt zijn, we komen graag terug.

2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een goede , aardige bediening, een goede wijnkaart en een goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Het eten wordt snel en goed verzorgd opgediend. We waren er voor een lunch en bestelde maar een gerecht. Dat was voldoende en prima. Ook met jonge kinderen is het een geschikt restaurant.

Reizigers die Alla Balestra bekeken, bekeken ook

Gubbio, Province of Perugia

In Alla Balestra geweest? Deel je ervaringen!