“Een pallet van smaken ”
Beoordeling van Orto Osteria dalla terra

Orto Osteria dalla terra
Geclassificeerd als nr. 6 van 139 Restaurants in Gubbio
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had dit niet verwacht maar het was hier echt heerlijk om te eten .
Wij zijn voorstanders en komen terug

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening.
Tijdens het wachten kregen we een verfrissend hapje.
Het is iets duurder maar dat vergeet je snel wanneer je de lekkere combinaties eet...
Vernieuwend en lekker.
Op mijn bord: spaghetti met champignons, bosbessen, gorgonzola,.....
Je kan alles vragen, niets is te veel. Ze zullen helpen waar ze kunnen...
Modern concept.
Een aanrader!

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verassing tussen alle osteria's met cucina tipica. Heerlijk rustig, biologisch, met tijd en aandacht. Mooie regionale producten, vriendelijk veel uitleg, goede wijn.

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk, ook naar onze hond. Drankjes waren lekker(bio ice tea perzik, water en biertjes).
Het brood dat we bij het eten kregen was super lekker, en ons hoofdgerecht was overheerlijk! Je proefde echt de super kwaliteit van de ingrediënten!
Ik had nog goesting in hun kookkunsten, dus nam ik nog een dessertje. Ik heb het pistache cakeje met yoghurt ijs en aardbeien genomen.
Echt ongelooflijk lekker!! Hemels!! Het was een soort van pistache moelleux, de pistache saus was echt onbeschrijfelijk lekker!!

Niet enkel hadden we enorm genoten van ons eten, maar het personeel was ook enorm vriendelijk. Hij zag dat ik een koud flesje op mijn schouders duwde, en bracht zonder te vragen een zakje met ijsblokjes! Ook was hij helemaal niet boos of ongemakkelijk toen onze hond met z'n pootje in het water was gaan staan(dat de vrouwelijke ober vriendelijk was komen brengen).
Ze leken ook echt trots op hun werk, heel leuk om ze bezig te zien.

Volgende keer gaan we terug bij hun eten, zeker voor zo'n prijzen! Normaal vragen bio restaurants​ nogal veel voor hun eten, maar hun prijzen zijn echt bescheiden.

Pracht zaak!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen alle restaurantjes die gerechten uit de cucina typica serveren is dit een wonder van originaliteit. Geen worsten, geen carne tagliata, geen truffels ver buiten het seizoen maar vegetarische gerechten, met streekproducten, vaak biologisch verbouwd. Een originele amuse vooraf van courgette met gesmolten pecorino. Erna een heerlijke salade van spinazie met walnoten, radijs en zonnebloempitten. Als hoofdgerecht tomaat met ricotta en basilicumolie. Toetje van wit chocolademousse, hazelnootijs en kersensaus. Vriendelijke bediening, zachte prijzen, alleen de muziek beviel ons niet zo. Voor wie van Falco en The Eurythmics houdt is this the place!

Reizigers die Orto Osteria dalla terra bekeken, bekeken ook

Gubbio, Province of Perugia

In Orto Osteria dalla terra geweest? Deel je ervaringen!