Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij waren dus een koppel wat op de Castello komt om te trouwen, en we hebben voortreffelijk genoten! De bedden goed, kamers mooi, omgeving nog mooier, alles stond in bloei en dan heb ik het nog niet eens over het uitzicht gehad. De omgeving het landgoed zeg maar is ook echt prachtig om te wandelen, langs de eigen varkens.
We hebben een droom bruiloft gehad! Assisi is ook een heerlijke stad om uitstapjes te maken, ongeveer 10 min. met de auto. En tip: ga niet met je navigatie naar de Castello toe!! Anders krijg je een hele lastige route. Zet Assisi in je navigatie en dan daar de berg op, prima weg.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij kregen de indruk dat het hotel meer geïnteresseerd is in bruiloften en andere feestpartijen dan de hotelgasten zelf.
Dit is uit andere recensies al meermaals naar voren gekomen en is helaas een feit.
Je kunt idd niet meer buiten eten en als je weg gaat kun je fluiten naar je parkeerplaats, want ook deze wordt ingenomen door feestende gasten terwijl daar een aparte parkeerplaats voor voorzien is, maar deze raakt al snel vol.

Het zwembad is aan onderhoud toe, getuige 2 gaten in de vloer die waarschijnlijk iets met de pompcirculatie te maken hebben gehad danwel verlichting waar de afdekkap vanaf is.
Een reinigingsapparaat staat langs de kant van het zwembad, maar werd niet gebruikt. Veel insecten en ander gespuis in het water en op de bodem het gevolg.
De rand mag ook eens goed gereinigd worden.

Ontbijt was goed, maar geen afwisseling. Tip, zet iets op tafel neer om het afval in te doen.

Kamer was mooi, goed bed. Airco toch node gemist. Koelt s'avonds danwel wat af boven op de berg, maar een klein raampje om open te zetten biedt niet echt verkoeling. De plafondventilator evenmin.
Tevens valt te vermelden dat wij bij het boeken van onze junior suite ervan uit gingen dat er een balkon bij zat zoals omschreven.
Het hele hotel heeft echter maar één kamer met een balkon, waarschijnlijk de (bruid)suite.

Badkamer was mooi met ligbad en whirlpool. Om hierin echter te douchen is niet te doen daar de slang simpelweg te kort is en te weinig waterdruk.

Blijft als pluspunt de geweldige ligging over, te zwijgen over de vervelende weg om er te komen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd en het was over het algemeen genomen een prettig verblijf. Het hotel heeft een mooie ligging met een prachtig uitzicht. De weg er naartoe was abominabel slecht, waardoor je ‘s avonds niet makkelijk afdaalde om ergens te gaan dineren. Diner in het hotel was goed, evenals het ontbijt. Personeel vonden we ook erg vriendelijk. Wat minder fijn was, was de geluidsoverlast van de bruiloftsgasten de eerste nacht en de tweede nacht werden we wakker door een huilend kind en harde stemmen van ouders. Het was sowieso nogal gehorig, terwijl het hotel als Silence hotel te boek wil staan. Misschien ligt daar nog iets in te verbeteren.

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt hoog in de bergen met zicht op Assisi. Wat beloofde een rustig verblijf te zijn, viel toch enorm tegen. Geen airco op de kamers dus je bent quasi verplicht om met open ramen te slapen. Maar das buiten de gasten gerekend die tot na middernacht zitten te lachen en te roepen. De deuren van de kamers sluiten moeilijk waardoor ze met geweld worden toegeslagen. En de dag erop was er een trouwpartij van 250 man. Nodeloos te zeggen dat dit ook overlast met zich meebrengt. Het avondeten was voortreffelijk, maar we werden naar de kelder geleid de 2de avond. Want buiten was de trouwpartij en we mochten niet meer buiten eten. De kelder was naast het washok gelegen waar alle machines stonden te denderen en te fluiten. Zeer storend als je wil genieten van een ontspannend diner. De kamer was niet klaar bij aankomst om 16 uur. En de 2de dag was er geen stroom beneden en geen warm water voor de douche.
Pluspunten: diner, uitzicht, propere kamers
Minpunten: ontbijt, overlast van andere gasten....

Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Je kan tal van beoordelingen lezen over deze locatie. De meeste zijn volledig juist. Mooi, geweldig gelegen, prachtig uitzicht op Assisi, vriendelijk, etc. Wat je bijna niet leest is dat het alles behalve rustig is. Van vrijdag tot zondagavond hebben hier trouwfeesten, verjaardagsfeestje, doopfeesten etc plaats. Honderden genodigden, luide muziek, luide mensen, veel auto’s (geen parking meer voor de hotelgasten), verplicht binnen eten want buiten is alles ingenomen door de feestvierders. Wij zijn hier 11 dagen gebleven en 2 WE’s in het feestgedruis. Als je rustig aan het zwembad wil zitten en een boek wil lezen dan is het hier mis. Hou je van de ambiance, ja dan...
Tijdens de week was het wel rustiger (buiten de grasmaaier, de bosmaaier, de bladblazer en de betonmolen). Al bij al is het een leuke plaats om te verblijven als uitval basis voor de vele mooie steden rond Assisi. Vb Spello, Trevi, Passignano, ...