• Gratis parkeren
Hotel La Terrazza & SPA(Assisi)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Cristallo Hotel Assisi(Santa Maria degli Angeli)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Casa Leonori - TH Resorts(Assisi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Valle di Assisi(Santa Maria degli Angeli)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

Green Village Assisi Hotel & Camping(Assisi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
15 oktober 2016 beoordeeld

De teller staat op 3 en het zal zeker niet de laatste keer zijn, in tegendeel boeking 4 ligt ook al vast. Elke keer weer pure verwennerij: 's ochtends een sapje (of 2 of 3..), een eitje met of zonder kaas, ham en kruiden, een croissant, zelfgebakken koekjes, zalig kopje latte of espresso macchiato (of eentje vooraf aan het zwembad om te genieten van de stilte), yoghurt met honing en steeds weer die stralende smile van Alessio. Niets is te veel moeite voor hem. 's Avonds culinair genieten van de kookkunsten van Rossana en Ines, een vijf gangen menu en een zeer lekker flesje wijn. Daartussen kun je zalig relaxen aan het zwembad, perfect onderhouden door Susy, af en toe een drankje geserveerd door "cameriere" Alessio, wat luieren in de hangmat of rustig slenteren tussen de olijfbomen.
De suites zijn zeer comfortabel, met een hoogstaande afwerking en een luxueuze badkamer. De minibar wordt elke dag bijgevuld naar je wensen.
Wat ons betreft steeds weer een top vakantie!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
10 juni 2016 beoordeeld

Prachtige locatie met een schitterende service. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Alessio en de familie doen alles om je verblijf echt aangenaam te maken. Prachtig domein met een heerlijk zwembad en grote prachtige kamers. De maaltijden zijn top en de keuze aan heerlijke wijnen laat echt genieten toe.
Goede locatie om de regio te verkennen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
9 augustus 2015 beoordeeld

Alessio, zijn vrouw en zus doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Omdat een andere door ons geboekte accommodatie in Umbrië erg tegenviel heb ik Tripadvisor erbij gepakt om te kijken of er iets beters te vinden was. Gelukkig had Santa Maria Degli Ancillotti nog een suite: twee slaapkamers en een gezamenlijke ruimte (de kamers kunnen ook gescheiden worden). Als je aan komt rijden voelt het al direct goed. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een mooie fontein en de oprit wordt geregeld geharkt om het grind egaal te houden. Hier wordt aan de details gedacht! Onze suite bevond zich in het hoofdgebouw. Er is nog een ander gebouw op het terrein waar zich ook gastenverblijven bevinden. Maar het blijft kleinschalig. Ons appartement beschikte over twee minibars die elke dag werden bijgevuld met water, frisdrank en bier (inbegrepen). Het ontbijt 's ochtends is heerlijk (eieren, yoghurt, croissants, broodjes, koffie, vruchtensap en zo voort). Alles wordt geserveerd. Bij het ontbijt vertelt Alessio wat er die avond wordt gekookt en je kunt dan besluiten of je blijft eten. Voor de kinderen kookt men eventueel een aangepast menu (halve prijs). Er is ook een wijnkaart met lokale wijnen. Ons heeft het eten altijd perfect gesmaakt. In de directe omgeving (wel auto nodig) treft je ook de nodige restaurants aan (waaronder een pizzeria mocht je eens wat simpeler willen eten).
Het zwembad is ruim en voorzien van meer dan genoeg stoelen en parasols. In de middag komt Alessio of zijn vrouw of zus vaak vragen of je iets wilt drinken. Ik kan de gin-tonic aanraden (Alessio is niet zuinig met de gin).
Tijdens ons verblijf bestonden de andere gasten uit zowel stelletjes als gezinnen met kinderen. Veel nationaliteiten (o.a. Belgisch, Nederlands, Oostenrijks, Italiaans).
Ik zou deze accommodatie als luxe willen bestempelen. De kamers zijn erg smaakvol afgewerkt. Mooie materialen en onze badkamers was echt geweldig. In alle vertrekken ook een airco voor als het erg warm is.
Op het terrein bevinden zich was vogels in een volière, een papegaai in een kooi bij het zwembad, olijfbomen en er lopen drie hele lieve honden rond (de labrador Tequila is erg speels en wil nog weleens wat pikken). Voor de ingang van de kamers bevinden zich zitjes. De accommodatie bevindt zich op een heuvel. In de directe omgeving is het redelijk vlak en er zijn wat paden waar je kunt wandelen en hardlopen.
Op korte afstand bevindt zich Assisi. Spello is ook heel dichtbij en heeft leuke winkeltjes. Spoleto mag je ook niet missen! In de omgeving wordt goede wijn gemaakt en Alessio helpt je graag een afspraak maken om bij een wijnboer te lunchen/proeven.

Verbleef: juli 2015
2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een super leuke week gehad bij de appartementen van Santa Maria degli Ancilotti!
Prachtige locatie, ruim appartement met goede bedden, heerlijk zwembad. Super attente gastheer Alessio, die elke dag even langskomt met allerlei tips voor uitjes en restaurants. Beslist een aanrader als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
4 augustus 2014 beoordeeld

Erg mooi domein dat tot in het kleinste detail erg verzorgd is. Hetzelfde geldt voor de kamers. Helemaal vernieuwd en met gratis minibar en WiFi. Mooi groot zwembad met kussentjes op de ligbedden. Ontbijt en avondeten zijn erg verzorgd en heel lekker. Alles bereid door de eigen familie. De gastheer Is fantastisch en geeft er echt om dat je een leuke tijd bij hem doorbrengt.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner