“Echt goed eten op een plek waar je het niet verwacht”
Beoordeling van Bibenda

Bibenda
Geclassificeerd als nr. 1 van 251 Restaurants in Assisi
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, mooi geprijsd, heerlijke wijnen. Geen karaf nemen maar een fles, laat je adviseren. Druk, veel Italianen , wachten op een tafel is de moeite waard

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed onthaald door Nila. Goede gastvrouw en lekkere wijnen. Het eten dat ze serveert is van goede kwaliteit . Top.

25 september 2016 beoordeeld

very very nice lady,wat een ervaring mooi gelegen ,goede uitleg over de wijnen lekkere bruschhetta gegeten, voor mij was die het beste afsluiter van onze reis top top top

it was nice meeting you

6 september 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit restaurant! Vele keuze uit locale (en internationale) wijnen. Eten formidabel. hele gezellige ambiance en de service is netjes en persoonlijk. Je krijgt een uitleg over welke wijn je drinkt. Wij kregen ook een uitleg in het Nederlands te lezen over het restaurant en de eigenaresse. Erg leuk

23 juli 2016 beoordeeld

Op het einde van onze prachtige reis doorheen Toscane bezochten we Bibenda Assisi op de laatste avond van ons verblijf. Wat een openbaring!
We genoten van exquise wijnen die door de uitbaatster op professionele wijze werd aangebracht, alsook van heerlijke kaas en proscuito!
Een absolute aanrader bij een bezoek aan Assisi

Reizigers die Bibenda bekeken, bekeken ook

Assisi, Province of Perugia
Assisi, Province of Perugia

Santa Maria degli Angeli, Assisi

In Bibenda geweest? Deel je ervaringen!