“Oerdegelijke zaak. Geen toeristenval.”

Ristorante "Taverna dei Consoli"
Geclassificeerd als nr. 19 van 251 Restaurants in Assisi
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld

Je kan je maar beter goed voorbereiden als je niet in de toeristenvallen wilt lopen wat eten op restaurant betreft in Assisi. Na een beetje zoekwerk op tripadvisor, kozen we deze zaak en we kwamen weerom niet bedrogen uit. Zeer stijlvolle en correcte bediening, oerdegelijk keuken, mooie centrale ligging. Ik heb zelden zo'n lekker lamsvlees gegeten. Een aanrader, en zeker niet overdreven duur.

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schrik niet bij binnenkomst, het komt prijziger over dan de kaart daadwerkelijk is.
Super vriendelijke en adequate bediening en heerlijke gerechten.
Met een voortreffelijke pinot grigio van een kleine wijnboer uit perugia op de kaart.
Het uitzicht over het plein is een extra bonus die erbij komt

29 mei 2017 beoordeeld

Heel goed restaurant gelegen in het centrum van de stad bij de fontein. Snelle en vriendelijke bediening, zonder tijdverlies.

16 augustus 2016 beoordeeld

Het eten was enorm lekker en we hebben zeker genoten! De bediening was heel erg behulpzaam en aardig. We hebben echt een hele leuke avond gehad! Thankyou!!

28 september 2015 beoordeeld

Zonder reservatie mochten we hier met 6personen nog binnen. Het is een groot, typisch restaurant waar je toch niet het massagevoel hebt.
We aten er super lekkere ravioli en een heerlijk malse steak met tartuffo(zwarte truffel).
De prijs was ook ok en het restaurant ligt echt in het centrum. Parkeer op parking Mojano. Vandaar hen je een lift tot boven in het centrum van Assisi. Lekker makkelijk!
Doen!

Reizigers die Ristorante "Taverna dei Consoli" bekeken, bekeken ook

Assisi, Province of Perugia

In Ristorante "Taverna dei Consoli" geweest? Deel je ervaringen!