“Het Beste!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt het beste dat we gegeten hebben! Voor hen hebben we 5 sterren bewaard. Heerlijke smaakvolle gerechten, mooi opgemaakt eten, bediening met uitstraling en lekker buiten op het terras. Als je in de buurt bent, ga hier dan genieten en als je niet in de buurt bent dan is de keuze aan jou :-]

4 november 2017 beoordeeld

Dit was toch wel uitzonderlijk goed eten! Een van de betere restaurants in dit segment in Umbrië. Grote porties, maar belangrijker dat er ook veel aandacht is voor de groente bij de gerechten. Bijzondere smaken en dito presentatie. Gezellige plek in fantastisch stadje. Tevens heerlijke wijnen (de huiswijn is gewoon een prima Montefalco rosso).

19 september 2017 beoordeeld

Ontdekt via TripAdvisor.
Meer en meer maken we gebruik van TripAdvisor en dit om valkuilen te ontlopen in toerische plaatsen.
Dit was een schot in de roos.
Klein etablissement dat
niet direct opvalt.
Maar bij binnenkomst valt de gastvrijheid direct in het oog.
De service die men biedt bij het kiezen van je menu en de suggesties voor de wijn zijn uitstekend.
Wij hebben van onze maaltijd van de appetizer tot de koffie genoten en van de ene verbazing in de andere gevallen.
Dit is Michelin meer dan waardig.
Zo hebben wij in België nog nooit gedegusteerd want dit is het juiste woord.
Over de prijzen heb ik het nog niet, deze vindt geen gelijke voor deze kwaliteit.
Een 10 hebben wij nog nooit gegeven, maar dit is het zeker en vast.
Zonder twijfel maken wij een omweg om hier terug te komen.

14 september 2017 beoordeeld

Restaurant ligt net buiten het directe centrum van Assisi. Gelukkig konden we een plekje op het terras bemachtigen. Goede en behulpzame ontvangst bij aankomst door de bediening. We wilden graag wat vers water en dit werd direct verzorgd, altijd lekker bij 30 plus graden Celsius. Mooie menukaart met veel keuze en daarnaast ook nog een aantal specialiteiten van de dag. Omdat we graag een aantal gerechten wilden proeven was het geen probleem om deze te delen. Wijnkaart is ruim opgezet en voldoet aan de norm in de breedste zin van het woord. De gerechten uit de keuken zijn zeer goed te noemen. Ieder gerecht goed op smaak en verrassend van opmaak. Een aanrader wat ons betreft.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet mijn gewoonte om iets op TripAdvisor te zetten, maar doordat het zó lekker was moest ik wel...Al veel gaan uiteten, overal rond, maar nog nooit zó lekker, veruit het beste wat ik ooit gegeten heb in mijn hele leven! Ik kom hier zeker nog terug.

Reizigers die Osteria Piazzetta dell'Erba bekeken, bekeken ook

Assisi, Province of Perugia

In Osteria Piazzetta dell'Erba geweest? Deel je ervaringen!